Nou, ik heb me best gedaan om het eea op papier te krijgen. Het is alleen de vraag of anderen er nog wijs uit worden. Maar is mijn theorie/creatie van de geest.
Ook de invalshoek dat wij het zijn die dit kwaad zelf hebben geschapen is interessant, met in het achterhoofd de quantummechanische wetenschap dat materie ontstaat uit immaterie. Als dit zo is, dan wordt het ineens heel logisch dat deze wezens gedijen bij een negatief krachtveld vol met leed, conflict en pijn.
Eigenlijk zijn alle uitingen van kunst of prestaties (positief of negatief) die iemand levert het werk van onzichtbare intelligente creërende kracht in de mens door middel van aardse materie die zich in meerdere vormen kan uiten en produceren. In dit geval zou dit zich kunnen uiten vanuit een door middel van manipulaties met als gevolg een negatief krachtveld welke in stand gehouden word en zelfs uitgebreid word en groter is dan een positief krachtveld, en daardoor dus sterker. Sterker omdat er een massa gecreëerd word die zich in dit veld heel gemakkelijk vermenigvuldigd.
Onzichtbare materie zoals lucht is ondanks dat het onzichtbaar en ongrijpbaar is een soort materie dat ook uit Atomen bestaat.
Je zou het ook een element kunnen noemen. Wellicht dat gelovigen met deze kijk letterlijk en figuurlijk veel
meer in hun element zouden kunnen zijn iplv een dergelijk geloof als heilige wet verklaren.
Wellicht dat al die technologie die ze maken juist wel een heel goed effect heeft welke volgens hun eigen agenda kan functioneren, omdat het negatieve krachtveld groter en sterker is dan het positieve krachtveld. Wikipedia zegt dat bij een bepaalde kracht van een krachtbron deze gericht is naar diezelfde krachtbron. Zou dat in dit geval die negatieve krachtbron kunnen zijn omdat deze groter is doordat er een meerderheid is onder de levenden op aarde die hierin mee gaan? Het elektrisch veld kan je daar ook onder scharen.
Wellicht is het niet ondenkbaar dat bv een 5G mast doet wat hun willen volgens hun agenda door dat negatieve krachtveld omdat deze sterker is. Wat zou 5G doen als het positieve krachtveld groter zou zijn? Dus wellicht is het niet alleen de mens die gedijt in dit krachtveld, maar ook hun technologie.
Het kwaad wat al lang geleden gecreëerd is, en welke steeds verder verspreid en in stand word gehouden, waarbij ze ook nog eens meteen hele grote doelgroepen ineens kunnen vangen. Daarbij opgeteld, het bevorderen van ongezond voedsel wat we nu o.a ook terug zien komen in de klimaat hysterie. Ook omvolking, feminisme en bevorderen van ongezonde medicatie en voedsel iplv te kijken naar gezondere alternatieven die de mens gezond houden en dus ook bewust wat zich dan zou ontwikkelen in een groter positief krachtveld. Volgens mij creëert men zo een mens welke je niet meer als aards kan waarnemen. In de geest van veel mensen word dit wellicht gedefinieerd als een soort alien en dus buitenaards. Maar een alien is ook een creatie bedacht door een mens welke via tv naar buiten worden gebracht en dus opgepikt door de geest van mensen. Ofwel fictie, aanname etc. Zie daar de creatie van iets wat verre van aards is. Wat voor omhulsel je er ook omheen wilt denken, het blijft nog steeds een menselijke creatie omdat je het omhulsel zelf bedenkt. Nog steeds is het de geest van de mens die dit manifesteert en creëert. De kracht in die lichamen (hoe je ze dan ook wilt zien) zijn dood en er kunnen dan ook geen gezonde (aardse) prestaties vanuit innerlijke wijsheid meer worden geleverd omdat de ziel dan dood is.
Dit zou ook kunnen betekenen dat zij die nog wel over positieve intelligente creatieve kracht beschikken (zoals Jesus bedoeld heeft) en zich daar bewust van zijn, vele malen sterker zouden kunnen zijn. In die zin, niet vatbaar om hun geest te laten beïnvloeden, en wel aardse mensen zijn. Ik denk alleen dat deze mensen in de minderheid zijn en daardoor de positieve krachtbron ook kleiner is. We zien inmiddels dat het merendeel van de lichamen die rond lopen dood (niet aards) zijn als je om je heen kijkt. Dode zielen. Ik denk dat we het resultaat van ditzelfde kwaad die hier genoemd word dus nu zien/waarnemen en wat de mens idd zelf in stand houd. Zij hebben alleen niet het besef gehad van intelligentie/bewustzijn om hun eigen geest te creëren maar hebben zich door een andere geest laten creëren door middel van opgedrongen valse kennis van anderen. Gecreëerd door een andere (valse) geest dus. Dat wil nog niet zeggen dat ze niet over dit bewustzijn kunnen beschikken maar het niet kunnen etaleren.
Deze mensen kunnen tegenwoordig ook niet snappen dat de definitie van intelligentie/bewustzijn is, het komen tot oplossingen zonder kennis vooraf of zonder kennis van buitenaf. De gezonde wijsheid van binnenuit ontbreekt. Intellect/bewustzijn is kennis die je hebt verkregen vanuit de buiten wereld (of met andere woorden god van binnenuit) Nu gaat men uit van kennis die ingeprent word vanuit de overheid en religie in combinatie met slecht voedsel en andere omgevingsfactoren. Dit begint al in de kindertijd en is tegennatuurlijk (niet menselijk, opgedrongen en dus niet aards) Maar gecreëerd door een andere kwaadaardige creatieve geest welke zich als een olievlek verspreid. Deze opgelegde creatie word door velen aangenomen. En met dit laatste denk ik dus ook dat het de mens is met dode zielen (niet aards) die dit zelf in stand houden.
Ter vergelijking, kinderen kunnen tot prestaties komen die geboren worden vanuit eigen innerlijke kracht (dus geestelijke creaties op basis van deeltjes) wanneer ze nog niet volledig bloot gesteld zijn aan de hedendaagse maatschappij.
Jezus zei ook, laat de kinderen tot mij komen. Deze stelling kan vooral door volwassenen, op verschillende manieren in hun eigen geestelijke creatie en op basis van verkeerde aanname worden geïnterpreteerd, waardoor deze stelling ook opgedrongen kan worden bv door middel van verplichtingen, zodat kinderen uiteindelijk niet meer in staat zijn om naar het eigen ik te luisteren. Denk aan kinderen die gedwongen naar de kerk moeten van hun ouders. Vervolgens lijkt het mij voor de hand liggend dat dit in de genen opgeslagen kan worden en telkens opnieuw doorgegeven kan worden. En op die manier hebben ze weer een slachtoffer voor hun eigen doeleinden. Ik zie het bidden tot een god als iets wat men buiten zichzelf zoekt en als een vlucht iplv te geloven in jezelf.
Een persoonlijkheid is iemand die zichzelf durft te zijn en weerstand kan bieden tegen de manipulerende signalen vanuit de buitenwereld. Het geestelijk deel van je lichaam die over een gezonde wijsheid beschikt. Soms lukt dat niet meer doordat velen beïnvloed zijn door de omgeving en de politiek.
In jezelf zit je eigen god. Het bouwwerk van intelligente creatie en dus transparantie.
Mensen die zich wel bewust zijn van deze creërende intelligentie hebben ook geen bijbel nodig van welk geloof dan ook.
Maar als zo een zelfde soort geest kwade bedoelingen heeft krijg je een negatieve krachtbron. In combinatie met omgevingsfactoren zou het best mogelijk zijn dat deze wezens in dit negatieve veld kunnen leven zonder nog enig besef van bewustzijn. Wellicht de duivel vermomd als mens welke alleen maar goed zijn in het zaaien van angst, en nog meer angst
Ook alternatieve interpretaties van de bijbel zijn wat mij betreft prima. Toch ga ik niet mee in de uitleg zoals uiteengezet door Binc, die stelt dat Jezus en God allegorische concepten zijn. Ik zie Jezus als een van de eerste ‘complottheoristen’, die vocht tegen dezelfde krachten die nog steeds de aarde en de mensheid elke dag weer verzieken. Jezus probeerde dit te doen op basis van informatie en bewustzijn, m.a.w. een POSITIEF krachtveld, de tegenpool van de ‘elite’.
Dit maakt het christendom tot de BESTE religie die er bestaat, geen enkele andere godsdienst verkondigt naastenliefde en verdraagzaamheid zoals het christendom. Ik ga dus niet mee in de cynische uitleg dat alle godsdiensten bedoeld zijn om ons op een fout gedachtespoor te leiden. Spiritualiteit heeft altijd bij de mens gehoord, vandaar dat de ‘elite’ ook een omgekeerde spiritualiteit hanteert. Verwar die satanische club in het Vaticaan niet met de ware aard van het christendom en het bijbelverhaal!
Dat is ook wat ik probeer duidelijk te maken. Dat geloven gebruikt worden als machtsmiddel en de mensen daardoor tegen elkaar op worden gezet. In die zin klopt het dat mensen niet meer aards zijn. Waar het mij om gaat is dat velen dit geloof zich hebben toegeëigend alsof religie een wet is geworden en behoort te zijn. Nogmaals het word gebruikt als machtsmiddel waardoor mensen hun eigen bewustzijn kwijt raken.
Als je kijkt naar het gedachtengoed van de Coudenhove Kalergi die als doel had een complete omvolking en ziet dat dit ook nu daadwerkelijk gebeurt dan is dit nog steeds een menselijke kracht die hier toe in staat is. Wellicht idd door een groot negatief krachtveld.
God is een menselijke creatie. Een product van de rechter hersenhelft.
God is een geloof, een veronderstelling, een aanname en toch wordt dit
als een wetenschap gehanteerd. En zie daar het product van de machthebbers.
Het kan ook niemand ontgaan zijn dat deze laatste dagen na het protest van de boeren in de media alleen nog maar aandacht is voor klimaat. Je leest bijna niks anders meer. Zowel vanuit links als vanuit rechts. Het kan geen toeval zijn dat vanuit links ineens iedereen zo zijn best doet om het klimaatprobleem weer op te hemelen als een bestaand probleem. Dit is ook een geloof. Een aanname die ontstaat uit deeltjes gecreëerd door een menselijke geest.
Ik denk dat Jesus (of de intelligente geestelijke creatie die het bijbelverhaal schreef) de grondlegger is geweest van verzoening en liefde.