Canada

Eens met wat deze man in onderstaande film zegt:
- velen komen pas in actie als het henzelf raakt;
- mensen zijn alleen met zichzelf bezig;
- de convoy zal geen 'easy victory' inhouden, maar is voorzien en speelt 'ze' in de kaart;

De beste man is ook voornemens Canada te verlaten omdat hij niet makkelijk kan vergeten en de mentaliteit niet kan waarderen. Ik vind hetzelfde over Nederlanders, maar denk niet dat het elders beter of anders zal worden. Het is een tijdperk van de ego, niet het land van de ego.

Je kan dit filmpje zien als doemdenken. Echter zie ik er alleen een 'waarschuwing' in dat niets is wat het lijkt, niets makkelijk is en zal worden.

De konvooien brengen positiviteit, liefde, de verbondenheid en hoop. Het maakt ook mensen [verder] wakker.
Maar ik deel de mening van deze man: we zijn nog niet klaar in het spel dus houd je spirit vast, zelfs als blijkt dat we eerst nog even weer wat verder de diepte van meer maatregelen ingezogen zullen worden.

Weer iemand met winterdepressie. Geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben. Waarom niet een heel pleidooi houden over hoe machteloos [ZE] staan als We The People samenkomen? Dit is [HUN] grootste nachtmerrie, de werkelijke macht ligt bij ONS! Ik ben niet verder gekomen dan 1 minuut. Wanna rain on my parade? Nice try, goodbye, don't waste my time.

Mike

Weer iemand met winterdepressie. Geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben. Waarom niet een heel pleidooi houden over hoe machteloos [ZE] staan als We The People samenkomen? Dit is [HUN] grootste nachtmerrie, de werkelijke macht ligt bij ONS! Ik ben niet verder gekomen dan 1 minuut. Wanna rain on my parade? Nice try, goodbye, don't waste my time.

Mike

Eens.

Heb je echter ook gelezen wat ik schreef? Je hebt het de depressieveling in ieder geval niet horen zeggen in die ene minuut 😉 Hij waarschuwt ervoor dat we er nog niet zijn met deze convoy en dat men hierna ook de spirit moet zien te bewaren. Als iemand dat niet voorziet zal hij hierna prooi zijn.

Bedenk dat niet iedereen [zeker niet de laat wakkere, nieuw wakkere, nog wakker wordende] voorziet hoe groot deze film / dit spel is en dat niet iedereen die hier nu komt [als lid of alleen lezend] het hele verhaal in de zak heeft. Dus ja de macht is aan ons, maar nee het is geen gelopen wedstrijd.
Ja ik weet dat we winnen, maar ik zie ook dat er mensen zijn die denken dat ze met een enkele convoy de 2G beslissing tegen kunnen houden. Die mensen moet je waarschuwen anders dan zijn ze een makkelijk slachtoffer voor/van deze martelmethode.

Het lijkt wel alsof iedereen een winterdepressie heeft. Ik houd anders niemand meer over. Diegenen die hieraan lijden hebben een chronisch gebrek aan geduld, geloof en vertrouwen. Het ego zit nog in de weg en kan niet accepteren, niet het negatieve maar ook niet het positieve. Velen, zo niet allen, zijn atheistisch en nihilistisch. Er spelen ook veel onderhuidse en onverwerkte angsten.

Mike

Het lijkt wel alsof iedereen een winterdepressie heeft. Ik houd anders niemand meer over. Diegenen die hieraan lijden hebben een chronisch gebrek aan geduld, geloof en vertrouwen. Het ego zit nog in de weg en kan niet accepteren, niet het negatieve maar ook niet het positieve. Velen, zo niet allen, zijn atheistisch en nihilistisch. Er spelen ook veel onderhuidse en onverwerkte angsten.

Mike

De afgelopen weken ben ik juist veel positiever geworden. Het wakker worden van de massa zit eraan te komen.

Same here. Gisteren even gepeild onder het aanwezige publiek in Zaandam. Er is een splijting der Rode Zee gaande, ook onder de 'wakkeren'. Sommigen ervaren een lichte, kalme energie (waaronder ikzelf), andere juist een zware, onrustige energie. Het is maar net met welk energieveld je meeresoneert.

Mike

Laatst bewerkt:
Alleen in mijn bubbel lijkt er weinig te veranderen. Ze blijven prikken, testen, naar de NOS kijken en praten over “besmettingen”.

Maar daarbuiten klinkt het hoopvol.

Iedere wakkere met deze winter depressie....
Houdt een slag om de arm want stel je voor dat dit of dat, onbewuste angst om huis en haard te verliezen, nou bij niets doen ga je dat verliezen... Slaap koppen.
Nu moeten we doorpakken geen ja maar aanpakken wat in jou macht ligt.
De tijd van afwachten is geweest de Great Awakening is nu... Niet over x jaar, de strijd is nu, over x jaar is het te laat.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan