Zathras
Well-known member
Nog steeds!!Vroeger noemden we dit diefstal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds!!Vroeger noemden we dit diefstal.
Is dit echt waar
Het is altijd dezelfde leugen, ik denk dat de weftekkels geen nieuwe meer kunnen verzinnen,Zerohedge
ZeroHedge - On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zerowww.zerohedge.com
Hilarisch geschreven...
Yes, that’s right, New Normal Canada has been invaded and now is under siege by hordes of transphobic Putin-Nazi truckers, racist homophobes, anti-Semitic Islamaphobes, and other members of the working classes!
De schrijver dezes is overigens erg Pro truckerHet is altijd dezelfde leugen, ik denk dat de weftekkels geen nieuwe meer kunnen verzinnen,
Panic
Ging mij om de opmerkingen die de weftekkels plaatsen overal niet om de schrijver van dit stuk...De schrijver dezes is overigens erg Pro trucker
Dat vermoeden had ik al maar ik wilde het even verduidelijken zodat de mede forummers het stuk wel gaan lezen Want grappigGing mij om de opmerkingen die de weftekkels plaatsen overal niet om de schrijver van dit stuk...
Mensen reageren boos en zijn teleurgesteld dat GoFundMe is gezwicht voor de druk vanuit de Canadese overheid. Gouverneur van Florida Ron DeSantis sprak van fraude en kondigde een onderzoek aan naar deze misleidende praktijken.