Canada

Have faith in humanity geldt ook voor vrouwen, want ook zij behoren tot het menselijke ras. Wel sta ik een MANNELIJKE correctie voor op de FEMINISERING van de samenleving. Dit levert zwakkelingen als Trudeau op onder de mannen, die bibberend in een hoekje gaan zitten als ze echt leiderschap moeten tonen. Mijn kritiek is evenzeer gericht op zwakke mannen. Vrouwen moeten niet alles zo persoonlijk opvatten, maar beseffen dat het probleem in metafysische zin een overheersende VROUWELIJKE energie is die naast vrouwen ook mannen treft. Uiteindelijk sta ik voor sterke MENSEN, man EN vrouw, maar daarvoor is wel een MANNELIJKE correctie vereist, van de vrouwen zal dit niet komen. Kom op, dames, worden jullie ook niet warm van de beelden van cowboys te paard met in 1 hand de teugels en in de andere de Canadese vlag?

Mike

Kom op, dames, worden jullie ook niet warm van de beelden van cowboys te paard met in 1 hand de teugels en in de andere de Canadese vlag?

Mike
Ja echt wel, geweldig om te zien!
Maar ook die enorme trucks (vond dit soort trucks als kind al helemaal geweldig)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan