candida

keizertje

New member
hoi,

ik ben een weekje geleden begonnen met sole en heb al 2x een milde leverreiniging zoals beschreven (citroensap, olijfolie en 2 rauwe eidooiers )gedaan. Ik heb nu een vaginale schimmelinfektie, die erg hardnekkig is. Heb al kefir in massa's genomen.... Kan dit een resultaat zijn van de sole of de reiniging? En wat kan ik nog meer doen?greetz keizertje

H2O2, zowel uitwendig als inwendig. Schimmels hebben geen schijn van kans in een aeroob (zuurstofrijk) milieu.

Mike

Wat ook heel goed en verlichtend werkt voor je vaginale schimmelinfectie is inwendig kokosolie aanbrengen. Echt een aanrader, als je op google zoekt kun je het terugvinden.

Bedankt San, dat had ik al op het forum gelezen en toegepast, maar niks schijnt te helpen...Ik bestel morgen onmiddelijk de H2o2 , dat had ik nog niet geprobeerd. Ja vervelend probleem...

Nee, geen 35% aanbrengen! Eerst vermengen tot 3%, anders verbrand je jezelf. Geen fijne plek om brandwonden te hebben.....

Hoi keizertje, als het van binnenuit komt, die schimmels bedoel ik, kan het wel eens wat langer duren voor de h202- of welke "antischimmelkuur" je ook hanteert blijvend aanslaat.

De schimmels in je lijf kun je beter ook maar zo min mogelijk voeden met suiker, zoet fruit etc.

Ja ik vrees dat de schimmels inderdaad van binnenuit komen, en nu je het vernoemt ,had ik dit voorbije weekend chocola gegeten, lekker yum niet aan te weerstaan soms...Maar anders doe ik mijn best. Zelfs van fruit blijf ik momenteel af.

Ok San bedankt 3% in kraantjes water dan vermengd. Kwestie van inderdaad niet afgevoerd te worden, zou genant kunnen zijn zo'n situatie.Leg het dan maar eens uit;...

Mijn tip is minder douchen en geen zeep gebruiken. Klinkt misschien gek maar je kan je ook wassen met een washandje. Ik had vaak ook ringworm op mijn liezen. Zalfjes helpen tijdelijk, maar het komt dan veel heftiger terug. Je huid kan je het beste met rust laten om zo te herstellen, dat is in iedergeval mijn ervaring.

Ok charade doe ik ,hoe herken je ringworm? Sorry niet het meest aangename gespreksonderwerp. Maar alvast bedankt voor alle goeie tips!

Iemand zei me, dat candida een voorteken kan zijn van suikerziekte???Iemand daar van op de hoogte?

Keizertje

Candida kan hypoglycemie veroorzaken en dat kan ook weer suikerziekte veroorzaken en ga zo maar verder. Ringworm is ook een soort van schimmel, je krijgt dan jeuk tussen de liezen, maar het kan overal op je lichaam zitten. De huidoppervlak is kan een beetje rood zijn in een ronde vlek, maar soms zie je ook niks en zit het een vaag onder de huid. Ik heb mensen gezien die het zelfs in het gezicht hadden. Als je er te veel aan zit wordt het aggeresief. Het beste is na mijn idee om het te laten rusten. Ook sexueel contact kun je beter vermijden. Heb je jeuk tussen de liezen dan is het een grote kans dat het ringworm is en dat je candida hebt.

Soms denk je er van af te zijn maar dan komt het weer terug. Eigenlijk kan je je het beste je niet richten op die schimmel, want het is symtoombestrijding.

De aanpak van candida kan erg moeilijk zijn, omdat je vaak helemaal moet veranderen. Het eerste is dat je je zelf aan moet voelen. Klinkt raar maar candida kan je eigenlijk op een raar spoor zetten waardoor je soms dingen doet die je eigenlijk niet wilt. Het is eigenlijk lichamelijke onrust. Gelukkig ben ik hier zelf achter gekomen, want doktoren zouden me een depressie aanpraten. Gelukkig heb ik mijn huisarts genergeerd en heb ik geen pilletje voor wat dan ook genomen. Mentaal voel ik me erg goed door de dingen die ik nu doe. Alle vormen van emotie zou ik zeker aanpakken. Als je mentaal sterk bent kun je inschatten of de emotie die je hebt wel klopt en dus of je dat wel wilt. Heel veel emoties komen door lichamelijke klachten en dus door lichamelijke onrust. Door altijd maar door te gaan onderdruk je de klachten en dat uit zich in tal van emotie.

Ik heb hier allemaal nog nooit last van gehad. Maar ik heb tijdens biologie wel altijd geleerd dat je je daar niet moet wassen met zeep. Als je dat wel doet dan kan het te basiscn worden omdat zeep ook basisch is je je lichaam hoort daar zuur te zijn. De remedie die tijdens de bijna jaarlijkse seksuele voorlichtingsles (daar hadden ze het in gestopt) daarna altijd werd genoemt is je stopt een tampon in de yoghurt en brengt hem in. Zodat het daar weer zuurder wordt. Dus misschien kan de kefir daarook helpen, dan wordt de weg om vanuit binnen te werken wat comfortabeler. Ik denk wel dat als je daar geen zeep gebruikt het binnenkomt.

Ik heb hier helemaal geen ervaring mee, maar probeer het uit als je het aanstaat. Ik weet niet zeker of de andere leraren biologie op mijn school dit ook wisten of dat ze het van ons hadden gehoord omdat wij dat daarna zeiden toen ze erover begonnen dat je geen zeep moet gebruiken (kunnen jullie het nog volgen?). Ik weet namelijk niet waar mijn biologie leraar van de onderbouw (die leraar waarvan ik het heb geleerd) het vandaan moet hebben hij was namelijk homo. Maar misschien heeft ie een keer tegen een vriendin gezegd dat hij hierover een les moest geven en dat zij toen hiermee aan kwam zetten.

Ik vind het in iedergeval een goede manier om de zuurgraad naar beneden te krijgen.

Charade het klopt wat je zegt

Ik heb in het verleden erg veel last gehad van schimmels,tussen mn tenen en vaginaal

Sinds ik wapf eet ging het een tijd goed

Nu laatste weken weer meer onrust en hoppa een vaginale schimmel

Wat ik net heb gedaan is een wasbak met warm water en grote scheut appelazijn en daar in gezeten

Zorg wel dat niemand je kan zien..;)) of anders een schone washand(Op 60 gr gewassen want anders broeit van de bacterien)natmaken met water en azijn en daar goed mee spoelen van onder

Het voelt nu heerlijk rustig daar beneden

Ook inwendig sole en appelazijn innemen

Kaaskanlekkerzijn

Je kunt ook met je schone vingers yoghurt of kefir inbrengen,of anders idd met een tampon,maar haal hem er wel na een minuut of wat eruit,

Zon tampon is een broeinest naar mijn idee

Ik denk ook dat het handig is om de tampon niet te lang te laten trekken anders krijg je hem er niet in. En niet te lang laten zitten is denk ik ook handig. Maar ik heb nooit ergens last van gehad. Ik had wel witte afschijding (nu bijna niet meer) maar ik had gehoord dat dat normaal was. En ik dacht toen op de middelbareschool dat je op dat gebied alleen daarvan last kon krijgen (ik denk nu dat dat candida was wat hij bedoelde) als je je met zeep daar waste. Er werd niet bij verteld hoe dat dan moest voelen als je je wel te vaak met zeep had gewassen, dat het die leraar natuurlijk ook nooit van dicht bij mee gemaakt en dus alleen gehoord dat het vervelend was.

Maar goed ik heb nooit jeuk of onrust of wat dan ook beneden gehad gelukkig, dus ik ben nog nooit met yoghurt aan de slag geweest. Maar ik wilde het wel met jullie delen omdat ik de oplossing wel een goed natuurlijk middel vindt.

Dag dames,

bedankt voor jullie input. Charade ik vind je idee over lichamelijke onrust, wel erg interessant. Dat resoneert wel.

Danielle ik probeer de wasbak, hi hi dat wordt inderdaad een zicht.

Kaas kefir had ik al gebruikt, het is ietsje verbeterd. keizertje

Het is niet voor niks dat chinese artsen vragen hoe je je voelt en wat de emoties zijn.

Emoties verwijzen naar de organen en andersom geldt het zelfde. Helaas doen westerse mensen er weinig mee. Door de emoties te controleren in je hoofd ga je je al beter voelen wat dus ook zeker resultaat kan opleveren in het genezingsproces. Je omgeving beinvloed ook de emotie daarom is een gezonde omgeving waar je je op je gemak voelt ook zo belangrijk.

En eten in is mijn ogen ook zo belangrijk, want ook eten beinvloed je emotie en voed de organen weer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan