candida

An, heb je een oplossing gevonden? Wat doe je er momenteel aan?

Heb zelf ook weer last van jeuk en behoorlijk veel gas. Ook heeft mijn vriend ineens een rode, jeukende plek in zijn lies. Hij eet nog suiker. Ik absoluut niet, al een hele tijd niet meer. Heb ook een anti-candida programma doorlopen maar heb geen na-controle laten doen (geld). Het leek ook een tijd veel beter maar er is toch nog wat aan de hand down there. Soms wordt je er toch niet goed van..

Oplossing van 1 deel appelazijn (troebele) en 3 delen water maken. Je daarmee wassen met een washandje, niet naspoelen met water, binnen een paar dagen is het als het goed is weg!

Ik heb het een paar jaar gelden gebruikt, had het ergens op internet gevonden.. Kan helaas de bron niet meer vinden, maar het werkt echt perfect en heb er daarna ook nooit meer last van gehad!

Dank je fem., die had ik inderdaad gezien. Maar had je ook schimmelklachten op andere delen vh lichaam? Voeten, darmen bijv?

Nee niet dat ik weet, maar drink wel een glas water met sole en appelazijn ongeveer een kwartier voordat ik ga eten misschien helpt dat ook mee..

hmmm, goed opgemerkt Sheila,

gisteravond een vergadering gehad en ik had veel ideeen om problemen positief om te buigen. Toen ik op bed lag had ik : en een snurkende man strak tegen me aangekropen en een hoofd wat niet kon stoppen met denken :wink:

Dus vanacht maar paar uurtjes geslapen, toen stond zoonlief aan bed die zich verslapen had en heb ik naar zijn werk gebracht.

Ik las op doktercandida.nl dat MMS heel goed zou helpen om candida te verdelgen. Heb zelf geen ervaring ermee hoor.

Aangezien ik mijn darmen in top-conditie wil houden (endeldarm weg) de volgende vraag:
Ik heb jaaaaaren Tetracycline geslikt tegen puistjes. tot mijn 50e denk ik. (via huidarts)
Sinds 2009 heb ik 4x een ontl. onderzoek laten doen, steeds candida en dysbalans geconstateerd.
Zou het kunnen dat die candida door de jarenlange tetracycline niet meer uit te roeien is? Ik heb wel eens medicatie ervoor geslikt maar heeft nooit geholpen. Uiteraard nu geen suiker meer en af en toe yoghurt.
Mijn onderste (binnen)oogleden bv. zijn rood, krijg ik niet weg. Druppel ik steeds met Weleda. (is geen hooikoorts)
Laatst in mijn mond wat blaasjes.
Allemaal dragelijk, dat wel, maar toch!

Ik heb gelukkig geen vaginale candida, maar wel vanaf half febr. candida rond de ogen. Ik dacht eerst dat 't eczeem was, maar de huisarts stelde candida vast; heb echt van alles geprobeerd, ook H2O2, niets hielp. Nu, ten einde raad, toch maar de zalf van de huisarts er op gesmeerd (Ketoconazol).

Johan, ik heb de link voor probiotic bekeken. Hoe heb jij betaald? Met 'n visa card? Die hebben wij niet, kunnen we evt. wel van iemand lenen. Maar als ik 'n link heb waar ik 't zonder visa kan bestellen, kies ik daarvoor.
Mike heeft mij ook 'n link toegestuurd voor probiotic, maar die kon ik niet meer vinden.
Dus mijn vraag aan MIKE of iemand anders: welke link is dat?

Ik zie in de bijwerkingen van ketconazol heel veel huidirritatie terug. Hoe denk je dat dit 'medicijn' kan helpen? Candida heeft als enige functie om rotzooi in je systeem op te ruimen. In plaats van nog meer rommel in je lijf te stoppen, zou je je moeten richten op het schoonmaken en -houden van je lichaam.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan