Leuk artikel over de kosten:
https://www.mediwietsite.nl/kost-mediwiet-coffeeshop-vs-apotheek-vs-zelf-kweken/
En juist daarom ben ik zo blij met http://www.suvernuver.org/.
Je wordt donateur voor 10 euro per maand of voor 1 euro per jaar. Daarna kun je een gratis proefzakje bestellen (ik meen 10% THC en 5% CBD, er zijn ook sterkere varianten). Vervolgens kun je voor de kostprijs nabestellen.
In ons basisproduct (B) zitten nog alle mogelijke cannabinoïden, zoals voornamelijk THC, maar ook CBD, CBN, CBG enz. enz. Ook zijn alle terpenen nog zoveel mogelijk voorhanden. De inhoud van een zakje is ca. 10 ml.
Het extract wordt gemaakt van volledig biologisch geteelde soorten, voornamelijk indica's maar ook enkele soorten sativa's.
Wij beschikken dus over meerdere soorten en wisselen de soort indien er te weinig effect is.
Wij extracten d.m.v. cocosolie extractie, dus puur natuur gemaakt zonder chemische oplosmiddelen.
Op verzoek kunnen wij dit sterker maken met RSO (alcohol destillatie machine) en/of BHO (ClosedLoopSystem). Ook dat geeft helaas geen garantie op goede resultaten, kortom het blijft per individu een zoektocht welke soort het beste resultaat geeft.
Over de prijzen:
Stichting Suver Nuver faciliteert in een illegaal product, waarvoor productiekosten gemaakt moeten worden.
Wij vragen daarom de leden kostendekkend bij te dragen per product.
Full spectrum wietolie (hoofdzakelijk THC)
€10 is kostendekkend voor de basis-olie (B)- 10 ml. zakje
€15 is kostendekkend voor de medium-olie (M) - 10 ml. zakje
€20 is kostendekkend voor de sterke olie (S)- 10 ml. zakje
€20 is kostendekkend voor de Cannabis Cocktail (CC) - 10 ml. zakje
€30 is kostendekkend voor de extra sterke olie (XS)- 10 ml. spuit
€50 is kostendekkend voor de 1-op-1 olie Afrikaans (1:1 Afrik.) - 10 ml. spuit
€70 is kostendekkend voor de 1-op-1 olie Marokkaans (1:1 Marok.) - 10 ml. spuit
Full spectrum CBD-olie (hoofdzakelijk CBD)
€15 is kostendekkend voor de 1-op-1 CBD-olie - 10 ml. spuit met ca. 730 mg. CBD (7,3%)
Kun je nagaan wat er via andere wegen aan verdiend wordt! Ik ben nog steeds erg blij dat ik nu ook in de gelegenheid ben om de wietolie te proberen