Wel ontzettend balen zeg dat de kanker weer is teruggekomen. In elk geval zei Monique dat ze veel rustiger aan ging doen op een gegeven moment met de wietolie toen bleek dat de kanker wegging. Ook omdat ze ontzettend sloom werd van de doseringen van de wietolie die nodig zijn om kanker weg te krijgen. Die sloomheid kan ik plaatsen van een keer dat ik een druppel te veel wietolie heb genomen en een dag lang verplicht aan de bank gekluisterd raakte daardoor. Dus de verslapping in het gebruik van de wietolie kan ook verklaren dat de kanker weer terugkwam. Ik lees het vaker: bijv. ook een moeder die ergens op een blog vertelde dat de tumoren van haar inmiddels overleden zoon door ozonsaunabeurten gingen slinken. Toen de tumoren weg waren, stopte de zoon ook met die ozonsauna gebruiken en dat was het stomste wat ze achteraf zei dat hij toen deed.
[...] wat de Laetrile en de chemo niet konden, kon de ozon wel! Na een tijdje begon Benjamins lichaam dood tumorweefsel af te scheiden, dat door een opengebarsten wond naar buiten kwam. Ik nam foto's van wat er uit de wond kwam, omdat ik vreesde dat niemand mij zou geloven. Echter, Benjamins oncoloog herkende het meteen als dood tumorweefsel.
Benjamin gebruikte de ozonstoomsauna dagelijks, totdat hij eindelijk zijn testikel liet verwijderen. Na die operatie was hij er van overtuigd dat hij de kanker had overwonnen. Hij dacht dat de dagelijkse sauna's niet meer nodig waren. Terugkijkend was dat een grote fout, want na die operatie, nadat hij besloot om niet meer dagelijks zijn ozontherapie te volgen, begon zijn gezondheid weer te verslechteren. En voordat we het ons realiseerden was Benjamin wederom een zeer zieke jongeman… http://dejongenenzijndood.blogspot.nl/2013/05/ozontherapie.html Met het weggaan van de tumoren is de kanker nog niet weg, dat is een/de grote misvatting. Regulier maakt men die fout ook vaak: door de tumor als de boosdoener te zien. Ik ken ook een dergelijk verhaal uit mijn omgeving van iemand die een sapcentrifuge ging inzetten tegen haar vergevorderde kanker. Dat ging prima, alleen toen de tumoren wegwaren, stopte die persoon met de sapjes. Tja. Toen kwamen de tumoren weer terug natuurlijk. Wat mensen in feite voor het slinken van tumoren (kunnen) aanvangen, dat zou voor een groot deel ook een levenswijze moeten kunnen zijn ook voor het normale leven.