Carnitine en autisme

@marijan: jeeetje heftig zeg van je dochter! Hopelijk zal het alleen maar beter met haar gaan. Ze mag blij zijn dat zij een moeder heeft die niet stil zit en de massa volgt ;-)
Bedankt voor de link, ik ben bezig met een afspraak maken bij een homeopaat hier in de buurt.

@vivianne: ja precies mijn beiden kids zijn HIgh sensitive. Ik merk wel dat het bij mijn oudste zoontje veel minder is geworden naarmate hij ouder wordt.
De jongste lijkt juist meer klachten te krijgen. Bedankt voor je info!
 
Tja Mike, mijn haren gingen er ook van overeind staan. Peuterpuberteit en de 2 is nee fase wordt het ook wel genoemd. Ze moeten het beestje maar een naam geven, triest zeer triest.

Mijn moedergevoel klopt gewoon in dezen. Hij is echt onwijs veranderd paar weken na het vaccin.
 
Nou ik heb 3 weken het supplement acetyl carnitine gebruikt. Poeh wat een heftige reactie kreeg ik erop, aanhoudende spierpijnen, hoofdpijn en enorme hartkloppingen. Dit alles kwam na een week opzetten en geleidelijk aan toen ik dus de dosis ging verhogen werd het heftiger. Ik denk dat mijn schildklier een opdonder ervan kreeg. Inmiddels met het supp gestopt en de rest mag de kliko in, voor mij nooit meer!
 
Ja dat deed ik al maar ik las dat extra hoge dosering van 2000mg zou kunnen helpen bij fibromyalgie. Nou dus niet.

Pea pure is ook zo iets wat ik uit probeer maar helemaal niks helpt. Zogenaamd natuurlijke pijnstiller en ontsteking remmer jaja zal allemaal wel.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan