Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Ik probeer het artikel van JDReport te lezen maar ik begrijp er niets van. Het lijkt wel Zuid-Afrikaans of vertaald met Google translate.
Hier wel gewoon Nederlands. Iets met de instellingen van je browser?

Mike

Ik haal er een paar zinnen uit:
De meeste mensen lopen meer dan twee meter onder water vanwege bijna alles onder de zon behalve COVID-19.

Nu stemt de CDC in met het lagere percentage in gewone inkt.

En schoolkinderen, wier leven, mentale gezondheid en opleiding we vernietigen, worden vaker getroffen door bliksem.

biedt het nog steeds het broodnodige perspectief op een openbare beleidsreactie die volledig gescheiden is van het risico voor iedereen behalve de oudste en ziekste mensen in de land.

Houd er ook rekening mee dat deze cijfers uw kans op overlijden vertegenwoordigen zodra u het virus al heeft opgelopen,

Onthoud ook dat zoveel van de dood verband houdt met de zelfmoordpolitieke beslissingen van bepaalde staten en landen om COVID-19-patiënten in verpleeghuizen te plaatsen.

en deze mensen hebben de onwetenschappelijke mate van paniek gepleegd.
——-

Ik had ook het hele artikel kunnen plaatsen, dit zijn gewoon kromme zinnen. Wel grappig om te lezen overigens.

Het is toch om te kotsen. Terwijl we in Nederland de grootste economische crisis tegemoet gaan in jaren, bedrijven omvallen, cafés en restaurants niet meer winstgevend zijn. Loopt Rutte miljarden van ONS belastinggeld over de balk te smijten.

Als aanvulling op bovenstaande : zzp’ rs, huwelijken naar de klote, incassos, schulden, gedwongen huizen verkoop kortom het menselijke drama van de mkb’r is niet te overzien.
Dat zal pas de WARE 2e golf worden nl de faissementen golf.

Ik snap de strekking van het verhaal wel, maar het wordt betaald van geleend nep geld dus al spendeert volksverlakker pinokkio of wie dan ook het tegen de klippen op het is en blijft nep ‘geld’ ZONDER enige waarde.

Het ware probleem is dat wij niet snappen dat er rente over betalen oa via werk niet legaal is.
Maar afin die discussie hebben we ergens anders al gehad.

Ik deel de opmerking volledig geen misverstand.

https://www.nu.nl/tech/6065876/twitter-gaat-accounts-die-complottheorieen-van-qanon-verspreiden-blokkeren.html

staat zelfs op nu

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan