Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Verbod op homeopathie ? Dat werkt toch niet volgens hen ? Voor iets dat alleen maar placebo is en niet zou werken, is men wel heel erg gebrand om het te verbieden. En dan nog, het is irrelevant, als ik mezelf wil behandelen met theeblaadjes of dennenappels moet ik dat toch zelf weten zeker ?

En daarom respecteer ik Adam Curry!
Ook Micha Kat die hier geïnterviewd wordt was ooit een integer journalist. Ik ben echter bang dat hij onder de druk bezweken is, en inmiddels lang zijn knikkers kwijt is.

Verbod op homeopathie ? Dat werkt toch niet volgens hen ? Voor iets dat alleen maar placebo is en niet zou werken, is men wel heel erg gebrand om het te verbieden. En dan nog, het is irrelevant, als ik mezelf wil behandelen met theeblaadjes of dennenappels moet ik dat toch zelf weten zeker ?
@Herr Sens

Dat is ook op geen enkele manier logisch uit te leggen. Helaas moeten veel mensen tegenwoordig alleen opnieuw leren om logisch na te denken.

@Mike een post plaatsen in vaccinatie lukt nog steeds niet, dus maar weer hier

een mooi initiatief van Ramon Walter (ik weet dat jij hem niet vertrouwt Mike maar toch..)

http://www.vaxxed2.nl/?fbclid=IwAR38Cb8QRdfuBfPgixI_do-Dj36Swe8KB49QRaJNoPK5Nk1xHKZUKEWrI8U

Inderdaad een mooi project en ik wist niet dat hij hier mee bezig is.(zie onder.)

Zo zie je o.a. Frank Reusink op zijn manier bezig en de publiciteit opzoekt net als Door Frankema die al jaren een strijd voert mbt vaccinaties.

Wat mij heeft tegen gestaan an Ramon waren zijn bang maak verhalen op Facebook. Doet ie dat nog?

Behalve een zoektocht naar de waarheid zoeken wij vooral naar oplossingen. De kennis en middelen om te herstellen van vaccinletsel, en zelfs sterker gewapend te zijn tegen de verontreinigingen van nu, die zijn er. Maar ze zijn vaak verstopt, gecensureerd en belachelijk gemaakt. Soms zijn de kosten te hoog, of maakt onzinnige regelgeving de toegang tot herstel onmogelijk.

Wij willen de drempels verlagen en herstel binnen handbereik maken van iedereen die met vaccinletsel kampt. Dit doen we gezamenlijk tijdens de tour en wekelijks volgen meerdere therapeuten ons, om advies aan ouders en kinderen te geven

Twlnaxuv2d4fhexpw78x3522hhr836kwg.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan