Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Wat zie ik over het hoofd dan? Het is toch zo dat NOS zo nep is als maar zijn kan? En dat ze geen waarheid nieuws brengen. Volgens mij is dat hetzelfde als wat DDS ook zegt?

Het feit dat DDS zich heel vaak baseert op de NOS maakt hen even onbetrouwbaar als 'alternatieve' site. Daardoor snappen ze heel vaak werkelijk niets van de werkelijke agenda. Telkens als ik verwijs naar de Domme Dwaze Sukkels maak ik duidelijk dat ze de plank weer eens faliekant misslaan. Dit gebeurt helaas maar al te vaak, zoals bijv. bij dit bericht:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/bibliotheek-nijmegen-extra-beveiligd-vanwege-transfobe-dreigingen-van-identitair-verzet/

Omdat de voorleesmiddag zaterdag wordt bezocht door een transgender heeft de bibliotheek aanvullende veiligheidsmaatregelen moeten nemen om te voorkomen dat de middag wordt verpest door de schreeuwtokkies van Identitair Verzet. En dat is jammer, want je zou verwachten dat een organisatie als IV juist waarde hecht aan iemands identiteit, maar blijkbaar gunnen ze alleen hun eigen ‘identiteit’ de rust en het plezier om ongestoord te kunnen genieten van literatuur.

De directeur van de bibliotheek laat zich niet gek maken door de vervelende acties van IV: “Maar we laten Dolly Bellefleur gewoon komen. De voorleesreeks Kleurrijke Verhalen is juist georganiseerd om kinderen te laten zien dat iedereen zichzelf mag zijn. En dat anders zijn niet eng is.” Ook in oktober was het al raak, toen was er een ‘christelijke’ (eigenlijk zouden we ze niet zo moeten noemen want ze zijn een smet op Christus) aan het demonstreren.

En dat noemt zich een 'rechtse' site. :roll:

Mike

Veganisten censureren en manipuleren "Natuurlijk gezond leven" facebookgroepen.

Ze proberen mensen over te halen om vegan te worden door met meerdere waaronder beheerders tegelijk te reageren op vragen. Ze hebben boodschappen als 'je hoeft alleen maar vit d en b12 te nemen, maar vleeseters hebben ook b12 te kort, als je maar whole food eet zit je altijd goed'. Als je met een onderbouwde reactie komt dat dat niet waar is, gaan ze als hyena's op je af om je onderuit te halen. Daarbij zijn ze nog te dom om hun eigen bronnen te lezen, waarin bijv wel staat dat je meer moet supplementeren of dat vegan kinderen wel een kleiner hoofd en kleiner lichaam hebben. Blijf je als lid nog staande verwijderen ze je met kulredenen.
Behalve het verheerlijken van vegan, zaaien ze ook angst voor alles wat ook maar een beetje dierlijk is. Zo wordt een vitamine a supplement de schuld gegeven van een miskraam. Als je alle vit a waardes van die persoon optelde kwam je nog niet eens voor 2/3 aan de veilige hoogste dosering. Ook volgens de bronnen die ze zelf aandragen... Als je uitlegt dat vit a noodzakelijk is voor je lichaam en dat kinderen dat niet helemaal kunnen aanmaken, dan gaan ze er nooit op in. Erg vreemd, ze hebben zelf kinderen, die ze vegan opvoeden. De meeste zijn overigens pas 5 jaar vegan, over nog eens vijf jaar zien we waar hun kinderen staan en of ze nog staan...

Daarbij is vegan gewoon niet NATUURLIJK, dit is simpelweg Misleiding.

Dit zullen jullie waarschijnlijk alleen snappen: Deze vegans laten herhaaldelijk ziekelijk veel symptomen van mentale degeneratie zien:
-geen objectief beoordelingsvermogen
-geen fatsoensnormen en geen sociaal moreel
-geen verantwoordelijkheidsgevoel
-geen zelfreflectie
-geen vermogen om teksten te begrijpen, laat staan een normale discussie te voeren
-beheerders zijn niet in staat om discussies inhoudelijk te laten verlopen, laat staan normale beheerdersrol uit te voeren. Alleen ondermijnend beheer.
-geen humor, zelfs geen sprankje levensvreugde, ook niet bij hun kinderen...
-dat ze samenzweren en geen openlijke discussie aan kunnen of durven, maakt ze ronduit gevaarlijk

Ik vergeet er nog bij te vermelden, dat ze ook zomaar berichten verwijderen, die ze niet aanstaan (inhoudelijke berichten, zonder onredelijke taalgebruik).
Het zieke is dat ze dit samen doen, gezamenlijk gaan ze bewust over de grenzen van normaal fatsoen. Dat maakt ze eng, onbetrouwbaar en onvoorspelbaar.

Mike,

Ik kan hier uit dit artikel niet uithalen wat je nu bedoeld. Wat is er mis met dat artikel? Doel je op de sturing en aannames in dat artikel?

Ik zal in elk geval beter proberen op te letten.

Dus jij ziet geen probleem met een transgender die in een bibliotheek voorleest aan KLEINE KINDEREN?

Mike

Dus jij ziet geen probleem met een transgender die in een bibliotheek voorleest aan KLEINE KINDEREN?

Oh, hebben we het daarover. En ik zat in me hoofd met dat je bedoelde dat DDS niet eerlijk is over wat ze schrijven.

Maar goed, natuurlijk ben ik het er niet mee eens dat een transgender voorleest aan kleine kinderen!
Is tegennatuurlijk en alles behalve dualistisch. En die kinderen raken er alleen maar van in de war en zo. Ze zouden het nog eens als gelijkheid en normaal kunnen gaan zien. Dat hoop ik dan maar niet eigenlijk.
Maar mensen kunnen toch wel zelf nadenken wat goed en fout is? Zo ook met berichtgevingen van de NOS?

Je begrijpt mijn punt niet. Het gaat niet om wat de lezer wel of niet vindt van bepaalde artikelen op sites als DDS, het gaat om wat ze beweren te zijn en in hoeverre ze dit waarmaken. DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN 'zichzelf is' voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

Ik heb het hier vaker geschreven: conservatieven moeten zich afvragen wat het nu eigenlijk is dat ze willen conserveren. Is het nu werkelijk zo belangrijk om die links-progressieve, cultuurmarxistische LGBT-ellende die ons dagelijks door de strot wordt geduwd ook te herkauwen op een 'rechtse' site? En het is heus niet alleen DDS (hoewel zij wel de grootste schijt-site zijn op 'rechts' gebied), bij GeenStijl hebben ze er ook regelmatig een handje van. En ook TPO heb ik hier nog wel eens op betrapt en bij iemand als Baudet zie ik het eveneens terug.

Het probleem is dat de nieuwe lichting rechts-conservatieven precies dezelfde millennials zijn die zich ook aan de linkerkant bevinden. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze geboren zijn in een systeem waarin het links-progressieve gedachtegoed zich tot diep in alle lagen van de samenleving heeft weten te nestelen. Rechtse millennials hebben totaal geen moeite met abortus, echtscheiding, LGBT en de feminisering van de samenleving, dit is immers reeds hun realiteit vanaf hun geboorte.

Mijn term hiervoor is progressief rechts en het is voor mij een grote bron van ergernis. Ik vind modern rechts ook grenzeloos naief en mainstream en dat is mijn probleem met de Domme Dwaze Sukkels, maar ook met bijv. GS. Ze gaan te makkelijk uit van de halve waarheden of hele leugens van de reguliere leugenpers media en komen vaak niet verder daan een halfbakken 'kritische' blik hierop. Als het echter door het feminisme gepopulariseerde onderwerpen gaat zijn ze niet thuis. Met de ene mondhoek propageren ze een hoger geboortecijer, met de andere mondhoek verdedigen ze precies het feminisme dat vrouwen in staat heeft gesteld om minder of zelfs geen kinderen te krijgen. Geen wonder dat steeds meer jonge vrouwen zich aangetrokken voelen tot dit soort 'conservatisme', ze komen nog steeds overal mee weg!

Mike

Je begrijpt mijn punt niet. Het gaat niet om wat de lezer wel of niet vindt van bepaalde artikelen op sites als DDS, het gaat om wat ze beweren te zijn en in hoeverre ze dit waarmaken. DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN ‘zichzelf is’ voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

ja oke, we hebben het dus over 2 verschillende dingen aangaande het artikel, maar ik denk dat ik je punt wel degelijk snap. Niet alleen DDS zijn alleen domme dwaze sukkels hoor. Dat gaat toch voor bijna iedereen als individu op in onze samenleving? Inmiddels is dit helaas allemaal algemeen geaccepteerd.

DDS beweert een rechts-conservatieve site te zijn, maar heeft er kennelijk geen enkel probleem mee dat een VERKLEDE MAN ‘zichzelf is’ voor kleine kinderen en niet alleen bijdraagt aan hun indoctrinatie maar tevens deze kinderen seksualiseert op een leeftijd waarop ze helemaal nog niet klaar zijn voor welke vorm van seksualiteit ook.

Voor wat betreft dit punt, ik ken geen 1 krant of nieuwskanaal die dit zo toelicht en zo kritisch is en er op die manier naar kijkt. Laat staan schrijven.
Wellicht vul ik de dingen zelf te snel in in mijn hoofd. Ik zie hetzelfde punt als wat jij hier zegt. Daarom noemde ik ook dat die kinderen wel eens in de war zouden kunnen raken. En idd, kinderen op die leeftijd behoren zichzelf niet bezig te houden met seksualiteit. Maar er zijn helaas te weinig mensen die willen of kunnen zien wat er om ons heen gebeurd.

Het probleem is dat de nieuwe lichting rechts-conservatieven precies dezelfde millennials zijn die zich ook aan de linkerkant bevinden. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze geboren zijn in een systeem waarin het links-progressieve gedachtegoed zich tot diep in alle lagen van de samenleving heeft weten te nestelen.

Dit komt omdat onze wereld zo verknipt en gewend is geraakt aan al deze abnormale normen waarden, en deze normen en waarden gezien worden als normaal. Mensen hebben tegenwoordig geen andere kijk meer op wat wel normaal is. Ik zei eerder al, ik heb mijn eigen waarheid over bepaalde dingen. En deze waarheden worden als je niet uit kijkt mij ook niet altijd in dank afgenomen. Dit zijn nu eenmaal gevoelige dingen die niet iedereen kan en wil begrijpen. Wellicht dat sommige media er mede om die reden ook niet over schrijven. Omdat ze zelf te gevoelig zijn geworden.
Laten we het er maar op houden dat ik zeer pessimistisch kan zijn. Maar ik zal toch iets beter proberen op te letten voor wat betreft DDS.

De directeur van de bibliotheek laat zich niet gek maken door de vervelende acties van IV: “Maar we laten Dolly Bellefleur gewoon komen. De voorleesreeks Kleurrijke Verhalen is juist georganiseerd om kinderen te laten zien dat iedereen zichzelf mag zijn. En dat anders zijn niet eng is.”

Mijn punt is dat die directeur zichzelf dus juist wel eens wat drukker mag maken dan dat aangegeven word in dit artikel. Juist omdat hij dat niet doet word ook dit weer de normaalste zaak van de wereld dat de identiteit van een transgender normaal is. En onze samenleving dit dus normaal gaan vinden. Deze kinderen krijgen helaas deze boodschap ook weer (herhaaldelijk) met de paplepel ingegoten.
Terwijl wij hier toch weten dat het niet klopt. We accepteren deze mensen uiteraard wel maar het is niet zo dat het een ware indentiteit is en het allemaal maar zo hoort te zijn. Dat komt helaas idd doordat mensen niet anders meer mee krijgen in onze maatschappij. Maar het klopt in elk geval niet in mijn beleving. Overigens wil ik niet beweren dat ik een haat voel naar deze mensen. Dat is weer wat anders.

Ik denk dat we het over hetzelfde hebben. Jij kunt het alleen iets beter verduidelijken.

Het is een grote schande dat een werkelijk conservatieve groep als Identitair Verzet door de zogenaamd rechtse Domme Dwaze Sukkels wordt weggezet als 'extreem'. Weet je wat extreem is? Een geestelijk gestoord individu als 'Dolly Bellefleur' voor een groep onschuldige kinderen zetten!

Mike

Tja, als ik het zo zou zeggen ben ik dus degene die extreem is. Dat bedoel ik, sommige dingen die je zegt worden je niet altijd in dank afgenomen. Maar je hebt helemaal gelijk.

Je bent dan niet alleen extreem als je anders denkt maar ook niet van deze tijd, niet van deze wereld, van een andere planeet etc. Zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik verwacht van een rechtse site dat ze dit aan de kaak stellen, een gezond tegengeluid. Soms krijg ik dat van GS of TPO, slechts zelden van DDS. Ook in de politiek mis ik dit. FvD is vaak te slap en PVV weer te grof en ongenuanceerd. Maar goed dat ik nog mijn eigen forum heb!

Mike

Hoe Microsoft massale, landelijke verkiezingsfraude ontwerpt met behulp van een browser app toepassing genaamd “NewsGuard”

Met de invoering van de komende link tax wordt gepoogd het internet dicht te spijkeren voor alternatieve nieuwsbronnen en blogs van burger journalisten in Europa. In het binnenkort Brexit Engeland stelt men zware straffen in het vooruitzicht bij overtredingen van (?) de wet. In Amerika zet men vol in op de NewsGuard app, … In goed Nederlands: To Little and To Late.

Er is een ‘nieuw kind’ op het opkomende internet technologie blok dat eigenlijk gewoon een oud kind is dat zijn stervende bedrijfsnaam probeert nieuw leven in te blazen door nieuwe Big Brother-webtools te ontwikkelen die gericht zijn op het controleren en censureren van de vrije stroom van informatie online: Microsoft.

http://gedachtenvoer.nl/hoe-microsoft-massale-landelijke-verkiezingsfraude-ontwerpt-met-behulp-van-een-browser-app-toepassing-genaamd-newsguard/

https://tpo.nl/2019/02/22/anp-hoofdredacteur-marcel-van-lingen-stapt-over-naar-talpa-wordt-directeur-journalistiek-talpa/

Mike

https://tpo.nl/2019/02/20/het-goed-kunnen-dat-deze-site-over-een-paar-jaar-niet-meer-bestaat-dankzij-de-eu/

Mike

Zucht. Ook CDA wil wetten tegen nepnieuws

https://www.geenstijl.nl/5146399/hoed-je-voor-politici-die-vrije-media-willen-reguleren/ (goede URL!)

Mikw

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan