Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik je nu ook ontvolgen ik weet zeker dat er virussen leven....kreeg net een inval en zoals meestal gelijk ten uitvoer gebracht
Linkedin post:
"Oproep: Willen alle mensen die nog in een levend virus geloven mij ontvrienden, dat geeft een hoop minder ergernis. Dank je"
Ben benieuwd
Ik heb eens tegen een man gezegd die zich eenzaam voeldeHaha als ik dat zou doen ben ik alleen nog bevriend met mezelf
Maar gelukkig ben ik heel gezellig
Het wordt ook nog allemaal recht in onze gezichten gesmeten hoe het zit. Ik vind het totaal ziek allemaal dit. Satanisch. Er wordt zoveel misbruik gemaakt van de kennis van manipulatie. Dit is traumatiserend voor bepaalde mensen.Heeft iemand van jullie toevallig ook het NOS Journaal gisteren gezien om 18 uur?
Normaal probeer ik het NOS Fake News zoveel mogelijk te vermijden maar toevallig zag ik een stukje.
Het laatste item ging over de Corona "Pandemie" en het Rijksmuseum heeft een fotoreportage hangen om de "crisis" in vast te leggen.
Vanaf minuut 11 gaat het hierover.
Op 12:45 hebben ze het over de aap, waarop onze "vaccins"zijn getest en die de crisis niet overleefde en de lege apenkooi daarna...
Ik zou als ik gefuckzineerd was serieus mijn broek vol poepen van angst als ik dit zou horen