Zathras
Well-known member
Als je hem een schroevendraaier geeft prikt tie in zijn oog.Moreel onethisch onverantwoord wat deze 'filosoof' doet.
Muppet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem een schroevendraaier geeft prikt tie in zijn oog.Moreel onethisch onverantwoord wat deze 'filosoof' doet.
Heb je hier al een reactie op gehad Henk?kreeg net een inval en zoals meestal gelijk ten uitvoer gebracht
Linkedin post:
"Oproep: Willen alle mensen die nog in een levend virus geloven mij ontvrienden, dat geeft een hoop minder ergernis. Dank je"
Ben benieuwd
Net even gekeken, Linkedin 37 views dat betelend dat de 500 + volgers het bericht helemaal niet gezien hebben. Dat hoor je wel meer dat je berichten niet vertoond worden bij anderen. Dus NUL reacties, MeWe ook niet en Gettr ook niet, maar daar verwachte ik dat ook nietHeb je hier al een reactie op gehad Henk?
Misschien is deze al voorbij gekomen, maar enorm veel opgestoken van interview met Brecht Arnaert. Virussen bestaan niet. Dat is het tweede uur (vanaf 1h30.25). "Spaanse griep" was niets anders dan lichaamsherstel van een enorme schok (Wo1)
Eerste anderhalf uur gaat over het monetaire systeem. Ook superinteressant. Hij gaat daarbij terug naar de Middeleeuwen, en nog iets verder.
Ja, dat is met Fakebook ook vaak zo, niet alle berichten zijn zichtbaar, en zeker de negatieve uitlatingen over het prikzinazi niet.Net even gekeken, Linkedin 37 views dat betelend dat de 500 + volgers het bericht helemaal niet gezien hebben. Dat hoor je wel meer dat je berichten niet vertoond worden bij anderen. Dus NUL reacties, MeWe ook niet en Gettr ook niet, maar daar verwachte ik dat ook niet
Dat GETTR leek me in eerste instantie wel leuk, maar je krijgt niet of nauwelijks reactie op berichten. Verder gaat het allemaal over Corona etc. Dus de lol was er snel vanaf bij mij. Account heb ik maar verwijderd, nu kon dat opeens wél dus.
Oh.. in de app kun je anders gewoon je account deleten, geen verzoek nodig toch?Ondanks herhaalde verzoeken is mijn Gettr-account nog niet verwijderd.
Ik heb de app niet.Oh.. in de app kun je anders gewoon je account deleten, geen verzoek nodig toch?
Het is ook zo simpel, zodra de factcheckers ermee aan de slag gaan....... Klopt de complot theorieGelukkig checkt Nu.nl wat er waar is.
Dat doet Philip Morris volgens mij niet: die smeert e-cigaretten aan onder het mom van ''unsmoke''. E-sigaretten is geen ''Unsmoke'', dat is een hardnekkig misverstand. Ik sportte net met iemand die net gestopt is met roken en die heeft geen longen meer over. Wat erg zeg.Waarom roept Philip Morris mensen op te stoppen met roken?
Dat gaat in tegen hun core business.
NUcheckt: 'Rookvrij roken' lijkt minder ongezond, maar veel is nog onzeker
NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat elektronische sigaretten en verhitte tabaksproducten minder schadelijk zijn dan tabakssigaretten. Dat lijkt te kloppen, maar ook deze producten zijn schadelijk.www.nu.nl
Ik las te snel, waardoor ik een verkeerde conclusie trok.Dat doet Philip Morris volgens mij niet: die smeert e-cigaretten aan onder het mom van ''unsmoke''. E-sigaretten is geen ''Unsmoke'', dat is een hardnekkig misverstand. Ik sportte net met iemand die net gestopt is met roken en die heeft geen longen meer over. Wat erg zeg.
Wat mij verbaast is dat de bijzonder betrouwbare factcheckers hier de zin in de mond nemen "Veel is nog onzeker" terwijl als ze hun zegenrijke werk uitvoeren over vaxins dan is alles hosannaWaarom roept Philip Morris mensen op te stoppen met roken?
Dat gaat in tegen hun core business.
NUcheckt: 'Rookvrij roken' lijkt minder ongezond, maar veel is nog onzeker
NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat elektronische sigaretten en verhitte tabaksproducten minder schadelijk zijn dan tabakssigaretten. Dat lijkt te kloppen, maar ook deze producten zijn schadelijk.www.nu.nl