Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Adam Curry bij Joe Rogan:
Zeer interessant en niet alleen over shitCoins. Zo werd de wereld wakker geschud over Kazakstan en voor mij was het verhaal over lobotomy interessant (kende het namelijk niet).3 uur podcast met Curry?
Is er ergens een samenvatting te vinden van de interessante zaken?
Eerste halfuur gaat over ontvoeding van voedsel door de voedselindustrie en de effecten daarvan op voortplanting.3 uur podcast met Curry?
Is er ergens een samenvatting te vinden van de interessante zaken?
O dat is balen!Twitter heeft weer wat nieuws bedacht. Als je geen lid bent dan kun je alleen de bovenste tweets lezen en dan verschijnt er dit:
Bekijk bijlage 6964
Voorheen kon je deze wegklikken met kruisje linksboven maar dat kan nu niet meer.
O dat is balen!
Dank voor de tip Zathras! Ik open hem nu ook incognito en dan kan ik wel alles lezen.Op laptop nog nergens last van, op telefoon open ik twittert altijd op incognitopagina, dan kan ik iig gewoon doorklikken.
Dorsey das toch die sik van twitter.... Free zolang je binnen zijn demente wereldbeeld pastEerste halfuur gaat over ontvoeding van voedsel door de voedselindustrie en de effecten daarvan op voortplanting.
Volgens Curry gaat Dorsey een free speech platform oprichten.
Die is dacht ik ook niet voor niets weg bij Twitter inmiddels.Dorsey das toch die sik van twitter.... Free zolang je binnen zijn demente wereldbeeld past
Probeert te vluchten naar een ander planeet denk ikDie is dacht ik ook niet voor niets weg bij Twitter inmiddels.
Dat is veel verder dan op de kastProbeert te vluchten naar een ander planeet denk ik
Zeker geen Grayhat, zwarter dan zwart.Wellicht een grey hat?
Het is wel opvallend dat hij opstapt bij Twitter.
Hij gaat in de BTC-sector.
Jack Dorsey start nieuw bitcoin fonds om programmeurs te verdedigen tegen juridische stappen - BLOX | Nieuws
Jack Dorsey, voormalig CEO van Twitter, helpt bij het lanceren van een nieuw bitcoin fonds. Dit fonds is bedoeld om programmeurs die aan bitcoin werken juridisch hulp te bieden bij eventuele rechtszaken. Hoe werkt programmeren op bitcoin Bitcoin is een open source protocol, en iedereen die […]nieuws.btcdirect.eu