Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn god, dit wezen heeft kinderen. De wereld is er nog slechter aan toe dan ik dacht.
Mijn god, dit wezen heeft kinderen. De wereld is er nog slechter aan toe dan ik dacht.
Hoe kan dat, wie heeft er zoveel gezopen dat hij daar onder terecht is gekomen?
Of is het bij de sperma bank gekocht
Dat is zo... Met een penis ter grote van Sander Schimmelpenninck dan toch, en gezien de foto's van Asha is dat bij haar minimaal ook nodigBij olifanten lukt het toch ook?
Ok maar een muilezel heeft nog enig nut, kunnen flinke lasten dragen en lang achter elkaar, ik heb van Asha tuinbroeke het nut noh niet kunnen ontdekken.Wees gerust die is niet in staat om zich voort te planten.
De natuur beschermt zichzelf tegen zulke fouten een muilezel is immers onvruchtbaar.
Eigenlijk wel sneu voor de muilezel inderdaad.Ok maar een muilezel heeft nog enig nut, kunnen flinke lasten dragen en lang achter elkaar, ik heb van Asha tuinbroeke het nut noh niet kunnen ontdekken.
Ik heb net gegeten ja....Waarom plaats je hier een foto van Asha ten Broeke?
Die 'officier' doet mij aan de presentator van Andere Tijden denken.Interview was als te verwachten.
De commentaren hoopgevend; de enkele die ik kan zien allemaal kritisch.
Hoofdofficier van justitie maakt zich zorgen over radicalisering complotdenkers
Hoofdofficier van justitie Michiel Zwinkels maakt zich zorgen over de ondermijning van de rechtsstaat door bedreigingen en intimidaties van antioverheidsactivisten en complotdenkers. In 2020 steeg het aantal bedreigingszaken tegen politici dat voor de rechter werd gebracht van 15 naar 43 en...www.nu.nl
Dick