Luz
Well-known member
met VPN (geen idee via welk land ik nu kijk) gewoon te zien.Hier ook. Toevallig zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
met VPN (geen idee via welk land ik nu kijk) gewoon te zien.Hier ook. Toevallig zeg.
Dat is precies wat het is!Zou dit hetzelfde zijn als met Peter r de vries en met Conings? Kijk daar, niet hier!
Ik kreeg een bericht van iemand dat de wet vandaag verlengd is, maar ik kon het niet vinden.
ik kan ninefornews gewoon openen.Over censuur gesproken: lijkt wel alsof ninefornews uit de lucht is
ik hoorde gisteravond op tv. Niet gekeken. Ik zat in de keuken maar trok wel mijn aandacht dat het riedeltje hoe ze het brachten op tv, klonk als een slechte acteur.Over censuur gesproken: lijkt wel alsof ninefornews uit de lucht is
Vakbond doet aangifte tegen BOOS om uitzending toeslagenaffaire
Onder medewerkers van de Belastingdienst is onrust ontstaan over een uitzending die het BNNVARA-programma BOOS wil gaan maken over het toeslagenschandaal. Vakbond NCF heeft aangifte gedaan tegen het programma, nadat presentator Tim Hofman via sociale media mensen had opgeroepen om met namen te komen van belastingambtenaren die zich niet aan de regels zouden hebben gehouden, meldt dagblad Trouw.
''Trudeau is een tiran'' wordt belachelijk gemaakt door Volkskrant
ehhh, herinner je je 9/11 nog? was net zo toen.Het gaat de hele dag op radio en TV over oekraine. Opvallend. Net zoals met Corona.
Kan me niet herinneren ooit eerder de hele dag TV en radio over een oorlog of iets anders ernstigs gehoord te hebben.
..en Irak oorlog.. ..vanaf 's ochtends vroeg in de ochtend.. ..live!ehhh, herinner je je 9/11 nog? was net zo toen.
We'll see him in the next stage when antifa and BLM start a riot, the headline will be
Murdered by a right-wing activist
Is inderdaad een dooie boel danAls je drie keer dood bent gegaan heb je echt een kut leven.