Zathras
Well-known member
Ik kreeg een melding op laptop dat het laden niet lukte. Die kon ik nog nietje moet op registreren klikken en dat dan weer wegklikken, dan kun je Twitter gewoon zien. Is kut, dat wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg een melding op laptop dat het laden niet lukte. Die kon ik nog nietje moet op registreren klikken en dat dan weer wegklikken, dan kun je Twitter gewoon zien. Is kut, dat wel.
Briljante tip, thanksje moet op registreren klikken en dat dan weer wegklikken, dan kun je Twitter gewoon zien. Is kut, dat wel.
Eerst zien het gaat komen maar wanneer weet niemand
Eerst geloven dan zien. Trust the plan.Eerst zien het gaat komen maar wanneer weet niemand
Op dit moment kunnen die gevaccineerde mondkapjesdragers lekker de tyfus krijgen! Zelfs mensen in mijn eigen familie laat ik compleet links liggen! Misschien veranderd dat nog in een ander stadiumInterview met Rene Mirck van Wappiez:
Komt het ooit weer goed tussen pro- en antivaxers? 'We zijn er nog niet'
Dinsdag worden tijdens de persconferentie opnieuw versoepelingen aangekondigd. Het einde van het coronatijdperk lijkt daarmee steeds dichterbij te komen. Maar hoe zit dat met de verdeeldheid in de samenleving? Komen pro- en antivaxers op den duur weer nader tot elkaar? "Tijd heelt alle wonden."www.rtlnieuws.nl
Doe ik zeker wel. Maar net als wat Mike zei in de uitzending...er zijn al zo veel data genoemdEerst geloven dan zien. Trust the plan.
Straks gaan ze Trump nog de schuld geven, omdat TRUTH Social alleen nog op iPhones kanMogelijke gijzeling op Leidseplein: veel politie op de been, gebied ontruimd
LIVE | Gijzelnemer zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht
De gijzeling in de Apple Store in Amsterdam is voorbij, meldt de politie. Na vele uren heeft de gijzelnemer het pand aan het Leidseplein verlaten en is hij in handen van de politie.www.telegraaf.nl
Zou dit hetzelfde zijn als met Peter r de vries en met Conings? Kijk daar, niet hier!Mogelijke gijzeling op Leidseplein: veel politie op de been, gebied ontruimd
LIVE | Gijzelnemer zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht
De gijzeling in de Apple Store in Amsterdam is voorbij, meldt de politie. Na vele uren heeft de gijzelnemer het pand aan het Leidseplein verlaten en is hij in handen van de politie.www.telegraaf.nl
Zou dit hetzelfde zijn als met Peter r de vries en met Conings? Kijk daar, niet hier!
Ik kreeg een bericht van iemand dat de wet vandaag verlengd is, maar ik kon het niet vinden.
Over censuur gesproken: lijkt wel alsof ninefornews uit de lucht isCovid-19 staat nu definitief op de A-lijst: 'Vandaag is onze democratie overleden'
Een meerderheid van de Eerste Kamer heeft ingestemd met het opnemen van Covid-19 op de A-lijst.www.ninefornews.nl
Hier ook. Toevallig zeg.Over censuur gesproken: lijkt wel alsof ninefornews uit de lucht is