Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
JUST IN 🚨 Russia moves to declare Facebook parent Meta as ‘extremist organization’.

RUSSIAN INVESTIGATIVE COMMITTEE OPENS CASE IN CONNECTION WITH META'S ACTIONS -TASS.

Mike

🇷🇺⚡In the near future, all Meta services — Instagram, Facebook and WhatsApp — will be blocked in Russia, said Sergey Boyarsky, State Duma deputy from United Russia.

Mike

WHEN WILL THEY LEARN?!

YouTube just made this interview go even more viral. By cancelling it.

Oh and they sent more viewers to RUMBLE.

Literal dim wits.

Mike

De boekenwereld kan het niet uitstaan dat Het Coronabedrog van Thierry Baudet op nummer 1 staat in de bestseller top-60. Brutaal prijkt het boek bovenaan hún lijstje, het feestje van de linkse literaire bubbel. "Dit is iets wat we niet kennen in de boekenwereld. En ik hoop eerlijk gezegd dat we dit niet vaker meemaken", jammerde boekrecensent Jeroen Vullings vandaag op NPO Radio 1.

Er wordt van alles bijgehaald om het grandioze succes van Het Coronabedrog in diskrediet te brengen. De verkoopcijfers zouden zijn 'gemanipuleerd'. Haha! Straks wordt er nog beweerd dat Poetin alle exemplaren heeft opgekocht.

Laten we de nummer 1-positie van Het Coronabedrog nog minimaal een weekje vasthouden! BESTEL NU een exemplaar en wapen je met de noodzakelijke kennis om de Great Reset af te wenden.

Bedrog door 'journalisten'. Reeds eerder voorbij gekomen maar nu handig via de Thread Reader:

Mike

Kijk uit voor Real Raw News!

Mike

Ik probeerde zonet een account op FB aan te maken met de naam Putin Freedom, krijg ik de melding dat ik me met mijn echte naam moet aaanmelden. Tot een paar jaar geleden maakte dat niet uit.

Mike
Er moet een vaste procedure komen voor het vaststellen wat desinformatie is, en we moeten afspraken maken over hoe we dat tegengaan.
Komt op mij over als een vaste procedure wat te censureren. Niet doen, dan geef je overheid en bedrijven te veel extra invloed op de maatschappelijke gang van zaken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan