Medusa
Well-known member
Vermoedelijk omdat hier de truth wordt gesproken.Waarom staat het Truth Social account op Telegram ineens als nep gemarkeerd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vermoedelijk omdat hier de truth wordt gesproken.Waarom staat het Truth Social account op Telegram ineens als nep gemarkeerd?
Dit is bij mij al enkele maanden zo ?Waarom staat het Truth Social account op Telegram ineens als nep gemarkeerd?
Zero Hedge heeft dat ook op TGVermoedelijk omdat hier de truth wordt gesproken.
en terecht, zie mijn commentaar in het andere topic.Boerenprotesten: de rol van complotmedia
In de Nieuwsuur-serie #Ophef onderzoekt Rudy Bouma nepnieuws en complotten om erachter te komen waar misvattingen ontstaan en waarom mensen ze geloven. In deze aflevering: de boerenprotesten.nos.nl
En ze willen ons maar neerzetten als leugenaars.........
Dorothé
Ja, maar ze slaan met een stok (symbolisch) en leiden de aandacht af van waar het werkelijk om gaat.en terecht, zie mijn commentaar in het andere topic.
Boerenprotesten: de rol van complotmedia
In de Nieuwsuur-serie #Ophef onderzoekt Rudy Bouma nepnieuws en complotten om erachter te komen waar misvattingen ontstaan en waarom mensen ze geloven. In deze aflevering: de boerenprotesten.nos.nl
En ze willen ons maar neerzetten als leugenaars.........
Dorothé
Ja Spal, helemaal gelijk. Het is weggegooide tijd. Geweldig dat BioClandestine hier nu een artikel aan gewijd heeft. Het is het juiste tijdstip om deze wijsheid te laten dalen en te weten dat ook dit hoort bij : Trust the plan.So stop looking around for the MSM to wake up the normies for us. That’s not how this is going to go down.
Fake News Media’s Pending Extinction
Today I’m going to address one of the most common questions/concerns about the ongoing operation.bioclandestine.substack.com
Hé, wat leuk FFF!!! Moet het om corona gerelateerde inhoud gaan?Welke sites zijn geschikt om informerende, Engelstalige artikelen vandaan te halen?
Ik ga namelijk artikelen vertalen voor Tegenwind.
Tegenwind gaat er een uitgebreidere website voor lanceren in september.Is toch voor Tegenwind tv of gaat het om een andere website?
Gewoon ff nieuwsgierig hoor...
Ik zou zelf als eerste The Gateway Pundit en RT in de gaten houden.
En misschien Jon Rappoport?
Ik zou kanalen zoek waar anderen nog niet over berichten dan ben je een beetje exclusief. Het beste blijft eigen artikelen schrijven of een artikel voorzien van een voorwoord en of naschriftIs toch voor Tegenwind tv of gaat het om een andere website?
Gewoon ff nieuwsgierig hoor...
Ik zou zelf als eerste The Gateway Pundit en RT in de gaten houden.
En misschien Jon Rappoport?