Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn vertaling van een tekst van Bioclandestine is geweigerd, omdat het niet onpartijdig was en omdat men het meer een persoonlijke opinie vond met onvoldoende onderbouwde beschuldigingen.Niet persé. Mag ook over andere belangrijke wereldzaken gaan.
Ik heb net een vertaling aangelverd van Bioclandestine over het onderzoek van de Staatsdoema.
Ik heb nog de suggestie gedaan om het als column te posten in afwachting van het eindrapport. Als die suggestie wordt afgeschoten, stop ik met Tegenwind.Dan moet je je serieus afvragen of je wel je tijd en energie aan deze club wil besteden.
Mike
Hier is je eindrapport , van Alain GrotaersIk heb nog de suggestie gedaan om het als column te posten in afwachting van het eindrapport. Als die suggestie wordt afgeschoten, stop ik met Tegenwind.
Zaterdag 23 juli verscheen in het Parool en in het AD een artikel over de demonstratie die op die dag plaatsvond op de Dam in Amsterdam. De artikelen zijn een perfect voorbeeld van hoe de mainstreammedia niets meer van elkaar verschillen, en continu tegenstanders van het beleid framen, demoniseren, dehumaniseren en belachelijk maken. Het is ook een perfect voorbeeld van hoe journalisten zichzelf verkopen aan elk die betaalt.
Niemand heeft meer schade aangericht dan de CCP en Poetin verbindt zich hieraan.Korte samenvatting, gezien de vraagstelling? Zijn ze white hats vollgens hem of leiden ze ons in de val? Indien het laatste, dan hoef ik hem nl. niet te zien.
Mike