Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Mijn herinneringen aan de nep nieuws business.

“Het echte werk van een verslaggever is feiten gebruiken om de realiteit ten val te brengen. De dingen staan ​​al op zijn kop en dat is zijn taak. In zijn werk moet hij meedogenloos zijn. Dit leidt er onvermijdelijk toe dat hij zijn eigen woorden publiceert, omdat diepgewortelde perskanalen bezig zijn de werkelijkheid te ondersteunen die hij wil blootleggen. Hij kan niet naar hen toe gaan voor publicatie. Zodra hij dat leert, is hij gelanceerd en zijn leven is nooit meer hetzelfde. Het verbetert exponentieel. ”

(The Underground, Jon Rappoport)
Er was de tijd dat een krantenuitgever zijn eigen paragraaf bovenaan mijn verhaal invoegde, onder mijn naam, alsof ik het schreef. Hij heeft het me niet verteld. Ik kwam er later achter toen de krant uitkwam. Ik belde hem op. Hij had geen idee. Voor hem betekende zijn inbraak niets. Het was mijn verhaal, maar het was zijn krant. Ik heb iets geleerd.

Als u wilt dat je eigen woorden, en alleen je woorden, standhouden, publiceer ze dan zelf.

https://gedachtenvoer.nl/2019/09/20/mijn-herinneringen-aan-de-nep-nieuws-business/

Iemand enig idee wat dit betekent? Ik probeer op de site van Fenixx te komen maar krijg dit! Zowel op mijn telefoon als op mijn pc.

<br />closest mobil station<br />

de gehele fenixx website is down, de database is niet bereikbaar of de site is gehackt, Vorig jaar had ik dat vele malen soms wel een tot twee uur per dag met ddos aanvallen

Ik heb niet zo heel veel verstand van hoe dat werkt met aanvallen op sites en andere dingen. Maar ik krijg sterk de indruk dat er ook iets anders speelt. Henk, ik hoorde op dotcom dat jij ineens sinds eergisteren video’s kwijt bent. Nu is Fenixx uit de lucht. Ik heb gisteren een melding gehad voor een update. Grote update in elk geval voor mijn telefoon. Er gebeuren ineens wereld vreemde dingen.
Mijn mail is spontaan berichten naar mensen aan het versturen die ik niet recent gemaakt heb. Krijg allemaal mailtjes van mensen met vragen. Het lijkt erop dat er iets mis is met het net. Of het ligt aan mijn toestellen (Apple) maar er gebeuren wel erg rare dingen.

Ik denk dat voor nu dat het bij mij te maken heeft met bugs. Alleen vreemd is wel dat Apple die update zelf heeft gedaan zonder dat ik daar opdracht voor het gegeven.

Die foutmelding van Fenixx is een melding vanuit Wordpress, het CMS waarop de website is gemaakt. Dat is geen probleem bij jou.

Nee, ik heb daar niks mee te maken idd. Wellicht gewoon teveel toevalligheden tegelijk.

?s=20

Deugmensen deugen niet:

https://www.breitbart.com/the-media/2019/09/22/another-new-york-times-editor-made-racist-anti-semitic-comments/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan