Ik wordt een beetje onpasselijk van ‘onze’ media, …
Elke dag,
vrijwel elk uur, …
… zit ik mij meer een meer te ergeren aan het nieuws, de commentaren van “populaire” deejays’ op de hit radio zenders, de nieuws items die maar blijven doorzagen over totaal uitgemolken thema’s die kant nog wal raken en …
Steeds meer zenders gaan bij mij in de ban
De zender gaat UIT !
Deze week op radio Veronica, de ochtend show van Giel Beelen, leuke muziek en wat achtergrond behang en plots hoorde ik daar een hoogwaardige bijdrage over het ‘redden van de planeet’ met onze George Soros kindermarketing Greta die overal ‘in’ het nieuws is. Sorry Giel maar als jij zo nodig ook maar een grammetje aandacht aan deze bedrieglijke marketing wenst te besteden dan niet voor mij. Jouw programma komt nooit meer aan, zo heb ik radio 2 al een aantal jaren geleden in de ban gedaan. Sander de Heer, toen de wakkere man in de ochtend meende dat ‘wij’ toch niet hoefden na te denken over vaccinaties. “Dat doen ze immers wel voor ons, mensen die daar voor geleerd hebben”. Dat hij zoiets ongestraft mag zeggen van de zender directie. Radio 2 heeft daarna nooit meer aangestaan. Keuze genoeg en we kunnen ook nog gaan kiezen voor non-stop. Weg ergernis!!
Toen het oude Radio Veronica indertijd vervangen werd door Radio 3 heeft de zender nooit, maar dan ook nooit een voorkeur toets op de autoradio gekregen, nooit !!
Te Dom voor woorden
Hoe kan je het item brengen van de ‘speaker of the House’ Nancy Pelosi, ze gaan nu echt actie ondernemen tegen Donald J Trump en gaan hem afzetten. Impeachment, juist het is nog nooit gelukt maar de Trump ‘zwartmaak en laster’ campagne kan wel wat wat nieuwe input gebruiken.
Nou moet ik ook zeggen dat ik mij wel verkneuter op deze OER DOMME actie van de democraten. Want waar zij vragen mogen stellen en zaken onderzoeken kan Trump dat als verdediging ook.
https://gedachtenvoer.nl/2019/09/25/ik-wordt-een-beetje-onpasselijk-van-onze-media/