Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
20.50 was ik lidnummer 19725.
Dat scheelt maar 5 minuten met jou aanmelding Henk.

En zonet las ik dit bericht. Dat gaat heel snel zo. Die 50k gaande op deze manier wel snel halen denk ik! Weg met de NPO die bericht dat het zo een vaart niet zal lopen. Het gaat echt in een razend tempo! Iedereen delen graag en liefst ook lid worden.

?s=20

Nieuwe omroep in Nederland

21.19 uur NU.nl geen melding
* AD.nl vermelding op de voorpagina premium bericht
deTelegraaf geen vermelding op voorpagina 21.24 uur
Trouw geen bericht 21.32 uur
NRC.nl geen melding 21.35 uur
Brabants Dagblad geen nieuws 21.39 uur
FD nee yoh, ook niet 21.42 uur
Parool, ehh NEE wel een quote "Naar de mond praten van het volk holt de democratie uit".
BN de Stem ook al niet
Zeeland dan PZC noppes 21.49
Gelderlander, ook al een copy past krant, veel NL kranten hebben dezelfde template zie ik nu
Noord Holland your vote please NO
... ik geef het op

Waar zouden toch al die 20.000 mensen ineens vandaan komen zonder "DE MEDIA" ?

Inderdaad. Alle berichten zijn tussen de 8 en 12 uur geleden.
Inmiddels zijn er 21000 leden.

?s=20

Twitter site van ongehoord Nederland.

https://mobile.twitter.com/burgercomiteeu/with_replies

Hebben jullie ook Arnold Karskens gezien gisteravond bij Beau? Karskens noemde twee voorbeelden van door de NPO genegeerde nieuws-items:

- Er wordt wel aandacht besteed aan IS-vrouwen maar niet aan Yezidi-vrouwen die door IS geslachtofferd zijn. Beau gaf aan heel graag deze vrouwen bij hem aan te tafel te willen hebben, maar zich niet bewust te zijn van dit verhaal.

- Marijn Poels wilde aanvankelijk een documentaire maken over de impact van klimaatverandering, om er vervolgens achter te komen door daadwerkelijk onderzoek te doen dat er een leugenachtige agenda achter zit. Beau had nog nooit van Marijn Poels gehoord.

Dit illustreert de schrijnende onwetendheid van de totale nitwit die Beau is en dat het probleem heus niet beperkt blijft tot de NPO. Word daarom vandaag nog lid, laten we zorgen dat de drempel van 50.000 deze week nog behaald wordt!

Ongehoord Nederland!

Mike

Ik heb het niet gezien. Maar las er wel opmerkingen over op Twitter gisteren. Er is dus nog wel degelijk een hoop onwetendheid. Wellicht dat Beau toch ook achter zijn oren gaat krabben.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan