Censuur, media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Even een paar berichten met tijden erbij om een beetje beeld te krijgen.

?s=20

?s=20

?s=20

Gaat goed zo!

?s=20

?s=20

?s=20

Gaat goed zo!

?s=20

?s=20

?s=20

Gaat goed zo!

?s=20

?s=20
?s=20
?s=20

Zijn er meer mensen die problemen hebben om linken te plaatsen in dit topic? Sinds gisteravond lukt het mij niet om nog Twitter berichten te plaatsen in dit topic. Ook nu lukt het helaas niet.

Ik probeer het nog een keer. Nu met een ander bericht en een andere link.
De site heeft inmiddels ook een teller. Maar deze klopt vermoedelijk nog niet. Ik zag net berichten van mensen die lid waren met nummers ergens is de 38000

https://www.ongehoordnederland.nl

Zijn er meer mensen die problemen hebben om linken te plaatsen in dit topic? Sinds gisteravond lukt het mij niet om nog Twitter berichten te plaatsen in dit topic. Ook nu lukt het helaas niet.

Zojuist heb ik gekeken of jouw posts zijn verdwenen in de spam. Dit is echter niet het geval. Sinds de laatste software-update gebeuren er vreemde dingen, ik hoop dat dit snel opgelost wordt met een nieuwe update.

Mike

Oké dankjewel.

Wat er gebeurt als ik de Twitter berichten verzend is dat ik op mijn scherm geen enkel bericht meer zie in het topic. Alle berichten zijn dan weg en mijn bericht is niet geplaatst. Dat is alleen het geval bij dit topic tot nog toe. Ik zal zo nog 1 keer proberen de Twitter berichten te plaatsen. Wellicht ligt het probleem bij mijn browser.

Dit waren de berichten die ik gisteravond wilde posten. Een paar Twitter berichten van mensen die lid zijn geworden van ongehoord Nederland met tijden erbij en het lidnummer. Dit om een indicatie te laten zien hoe snel het gaat.

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

?s=20

Dit was wat ik gisteren wilde plaatsen en wat niet lukte. Om een beeld te laten zien binnen hoeveel tijd het leden aantal groeit. Hopelijk plaatst ie het nu wel.

?s=20

?s=20

?s=20

Dit was wat ik gisteren wilde plaatsen en wat niet lukte. Om een beeld te laten zien binnen hoeveel tijd het leden aantal groeit. Hopelijk plaatst ie het nu wel. Ik heb nu alle twitter berichten opnieuw geopend en gekopieerd. Browser opnieuw opgestart.

Nu 4 keer opnieuw geprobeerd. En het lukt niet. Misschien ligt het aan het feit dat ik meerdere linken in een bericht wil plaatsen en de site dit nu niet accepteert. Ik probeer het nu dan maar 1 voor 1.

?s=20

En dat accepteert de site dus wel. Duidelijk dat het n niet mogelijk is voor mij om meerdere berichten in 1 post te plaatsen. Ik wilde een aantal berichten plaatsen om een indicatie te laten zien van hoe snel het aantal leden groeit met lidnummers en tijd. Dus nu in delen dan maar.

?s=20

Rechts op de homepage (hoe toepasselijk!) een knop toegevoegd die je in staat stelt om rechtstreeks via de homepage van ON! lid te worden.

Mike

Nu 4 keer opnieuw geprobeerd. En het lukt niet. Misschien ligt het aan het feit dat ik meerdere linken in een bericht wil plaatsen en de site dit nu niet accepteert. Ik probeer het nu dan maar 1 voor 1.

Volgens mij heb je het probleem hiermee gevonden, bij mij lukte het vorige week ook niet bij topic over wietolie om 2 linken in 1 bericht te plaatsen....

Ben trouwens ook lid geworden ;-)

Ja, ik denk idd het probleem gevonden te hebben. Maar dat is vooralsnog de ervaring in dit topic. Geen idee hoe dit bij andere topics werkt. Goed dat je ook lid bent geworden.

Voor wat betreft de site van Ongehoord Nederland, ze hebben aangegeven niet perse een rechtse site te zijn. Niet links en niet rechts las ik van de week.
Ze zeggen zelf dit.

?s=20

He, wat goed die banner rechts boven op de site om lid te kunnen worden!!

Het gaat nog steeds erg hard en aanmeldingen blijven komen.

?s=20

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan