chagrijnig van adrenal, kan dat?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Pino

Hoeveel slik je vd adrenal?

Misschien een idee om te beginnen met 1

Of een halve(opengebroken op een lepeltje)

 
Ik herken je verhaal Pino. Toen ik enkele weken geleden begon met Adrenal was ik ook snel geïrriteerd en chagrijnig. Dat was een piek. Inmiddels is het rustiger, maar nog niet helemaal weg. gisteren nog uit mijn slof geschoten tegen mijn zoon........om niks. Ik zie het nog even aan, odmat ik niet gelijk met iets wil stoppen, maar ik hou het wel goed in de gaten. Jouw bericht maakt me weer even extra alert.

 
Als het dit effect op je heeft zou ik er direct mee stoppen. Je zit te laag in cortisol en je lichaam maakt extra adrenaline aan ter compensatie. Het supplement voegt hier nog meer adrenaline aan toe en dus werkt het averechts.

Mike

 
Ik neem Adrenal om de bijnieren een boost te geven. Wat is het alternatief behalve zoveel mogelijk WAPF-voeding?

 
Het alternatief is het veel duurdere bijnierschorscomplex. Je kunt ook kiezen voor de langere weg via voeding die rijk is aan vetten, eiwitten, cholesterol, mineralen en vitamine C.

Mike

 
Geld maakt me niet uit, mijn gezondheid mag wat kosten. Welk bijnierschorscomplex zou je kunnen aanbevelen? En....weet je een goed(e) website/adres?

 
In hoeverre verschilt Adrenal Cortex van Adrenal? En is Adrenal Cortex ook verkrijgbaar in Nederland? Ik heb geen creditcard namelijk.

 
Adrenal is het complete spectrum aan bijnierhormonen, Adrenal Cortex bevat uitsluitend de bijnierhormonen die in de bijnierschors worden aangemaakt en daar zit de cortisol en niet de adrenaline.

Mike

 
Ik heb deze gevonden. Lijkt de enige in Nederland.

https://nova-vitae.nl/products/Adrenal-%28Bijnier%29-Glandular-250-mg,-100-capsules,-Nutricology.html

Overigens, als je niet PRECIES weet wat je zoekt is een vergissing eenvoudig gemaakt met de Adrenal of Adrenal Cortex.

 
Mike, als de heling doorzet, komt er dan een moment dat de Adrenal weer gebruikt kan worden zonder dat deze tot een opgefokt gevoel leidt? En zo ja, hoe is dat moment te herkennen? Of is het een kwestie van uitproberen na een tijdje?

 
Er zijn geen standaard mensen met standaard klachten en standaard oplossinge, ook al wil het huidige medische systeem je dit wel doen geloven. Een kwestie van zelf uitproberen dus.

Mike

 
Als je een creditcard aanschaft dan heb je de kosten er in 1 keer bestellen uit. Volgens mij is het ook de enige in nld die het verkoopt, maar ik vindt de prijs echt veel te veel in vergelijking met iherb.

 
Ik heb mijn min of meer vaste leverancier van supplementen (vitamientjenodig.nl) gevraagd of ze Adrenal Cortex in hun assortiment kunnen opnemen. Duurt een paar weken. De prijs wordt € 59,96. Voor die prijs ga ik niet moeilijk doen en in de USA bestellen.

 
Goed van ze zeg. En een goed idee van jou om dat te vragen! Ik denk dat er meer mensen zijn die het voor de prijs dan niet zullen laten. Misschien kunnen ze de gewone adrenal ook in het assortiment opnemen, als dat dan voor een soortgelijke prijs wordt aangeboden weet ik zeker at t verkocht zal gaan worden.

 
Goede middag,

heb zojuist de Adrenal natural glandular binnen van Nuth Cology 150 mg 150 capsules voor 30 euro bij vitamientje nodig binnen een dag geleverd.

Gr Everard

 
De gewone Adrenal hadden ze al in het assortiment en wat mij betreft ook voor een goede prijs (€ 25,56 as we speak).

@Everard

Is geen 150mg maar 100mg volgens mij.

 
Dat snap ik maar ik vergelijk de prijs met andere Nederlandse aanbieders en dan is €25,56 volgens mij heel ok.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan