chagrijnig van adrenal, kan dat?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Oke duidelijk. Is er een reden waarom je niet in de USA wil bestellen behalve omdat je misschien geen creditcard hebt?

Ik bestel al zo'n 10 jaar van alles bij iherb, vitacost en anderen en ben nog nooit belazerd of iets dergelijks.

Sterker nog een jaar of twee geleden had ik wat besteld dat maar niet kwam, na e-mail contact met vitacost boden ze aan om gratis een tweede zending te sturen!

Tot ik bericht kreeg van de douane dat mijn zending in beslag was genomen omdat melatonine boven de 0,3 mg alleen mag worden ingevoerd met een vergunning.

De rest van de supplementen kreeg ik nog wel en een boete van 200 euro..

Hoe dan ook zolang je dat in de gaten houd is het 100% safe uit mijn ervaring.

 
Zonder creditcard kan je eenvoudigweg niets bestellen bij b.v. iherb. En ik wil geen creditcard. Misschien moet ik die houding een keer herzien, maar zolang het nog op een andere manier kan vind ik het ook prima. uiteindelijk bestel ik ook weer niet zoveel en zovaak. het zou ook nog luiheid kunnen zijn, maar daar geloof ik niet in. ;-)

 
Moondust, mocht je de adrenal kwijt willen ..... ik wil het graag uitproberen ! Als het goed is krijg ik het boek van Wilson morgen. Maar ik weet eigenlijk al zeker dat mijn bijnieren niet goed werken ( altijd mega moe, snel blauwe plekken, altijd koud etc ).

 
Kijk ook eens naar de schildklier Zonne. Maar daarvoor heb je wel goed werkende bijnieren nodig. De basis van alles lijkt wel bij de bijnieren te liggen.

 
dank je voor de tip. Mijn schildklier is al diverse keren behandeld dmv thyreoidum en later thyrax. Maar ik heb er binnen no time hartkloppingen van...... Artsen begrijpen niet waarom, ik denk bijnieruitputting ?!

 
Iets met de bijnieren ja. Ergens op,t forum staat er over geschreven, maar ik zou echt niet meer weten waar. Ik heb het ook niet echt onthouden, omdat ik mijn bijnieren al ondersteun. De eerste keer dat ik adrenal gebruiktemwerd mij schildklier nog aangejaagd door nicotine en voelde ik me super goed. Nu gebruik ik wel adrenal, maar wordt de schildklier niet meer door externe stoffen gestimuleerd. Dus dat moet weer in balans komen. Dan verwacht ik me ook weer goed te voelen. En uiteindelijk de adrenal af te bouwen.

 
Heb ik in een ander topic al op gereageerd Henk. Ik ben geen pillenslikker en vergeet het dus heel vaak. Behalve de adrenal. Ben sowieso slecht met supplementen. Ik ga kijken wat de jodium gaat doen, het lukt goed om de noten iedere dag te eten. En als dat niet blijkt te werken dan wil ik nog een keer kijken of dit middel iets voor me is.

 
Oh ok, ben ik ook al vergeetachtig aan het worden, nog meer vet maar eten dan

magnesium ondersteunt de schildklier ook. Is geen pil maar poeder. :-)

 
Kokosolie! Helpt ook goed tegen dementie :D en magnesiumvlokken heb ik nu 4 kilo van. En 1 liter olie gemaakt. Iedere avond spuit ik voor het slapen gaan en af en toe (al 1 keer gedaan...) een voetenbad.

Poeders zijn ook niets voor mij. Vergeet ik gewoon, net als vitamine C. Heb ik ook in poedervorm. Als ik 1 keer per maand haal is t veel denk ik.

 
1 liter olie gemaakt? Magnesiumolie? Hoe doe je dat? Ik heb ook nog kilo's magnesiumvlokken liggen hier. Doe ik weleens in bad.

 
Jij bent vergeetachtig Henk! Dus de kokosolie is voor jou!

Oke dan, ook voor mezelf, helpt je schildklier ook aanzwengelen!

Super makkelijk Moondust! Daarom had ik vier kilo besteld. Maar ja, met een liter olie doe je ook best wel erg lang.....

 
Ik gebruik al kokosolie.

Maar ik zorgde dat we off topic gingen.

btw ik heb weer nieuwe adrenal besteld. Zo nu weer on topic en ben niet chagrijnig

 
Als het dit effect op je heeft zou ik er direct mee stoppen. Je zit te laag in cortisol en je lichaam maakt extra adrenaline aan ter compensatie. Het supplement voegt hier nog meer adrenaline aan toe en dus werkt het averechts.

Hoe kan ik mijn Cortisol op opvoeren dan?

Pino

 
@ Pino

Met deze

http://www.iherb.com/Nutricology-Adrenal-Cortex-100-Veggie-Caps/3415

Bevat alleen de cortex ( schors ), de buitenste schil , niet het merg ( wat adrenaline produceert )

Bijnierschors

De buitenste laag (zona glomerulosa) produceert mineralocorticoïden die invloed hebben op de mineraalhuishouding. De mineralocorticoïden bestaan voor 95% uit aldosteron; aldosteron reguleert op indirecte wijze de bloeddruk door de nieren aan te zetten tot het vasthouden van water door middel van de balans tussen natrium en kalium.

De middelste laag (zona fasciculata) produceert de glucocorticoïden die invloed hebben op de glucosehuishouding. Glucocorticoïden bestaan voor 95% uit cortisol; cortisol bevordert o.a. de gluconeogenese.

De binnenste laag (zona reticularis) produceert zowel androgenen (mannelijke geslachtshormonen) als oestrogenen (vrouwelijke geslachtshormonen). Maar de productie van deze hormonen valt in het niet bij die van de gonaden, en heeft dus maar weinig invloed op het tot uiting komen van primaire en secundaire geslachtskenmerken.

 
Plno, zou ik van jou eventueel de adrenal kunnen/mogen overnemen ? Ik wil het ook uitproberen en dan eerst eens kijken hoe ik erop reageer.

 
Ja is goed, ik heb nog een dicht potje staan ( adrenal natural Glandular 150 vegicaps) van iherb!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.159
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan