Chemtrails

Dús.....ook jullie zijn nu aan de beurt! :eek:

Op dit moment ben ik op een plek in Frankrijk waar de lucht 20 jaar geleden strak blauw was, zonder strepen. Sinds een paar jaar beginnen de strepen hier ook te komen.
Boven dit gebied vliegen zo goed als geen vliegtuigen. Ze gaan er (bijna) allemaal omheen. Ik zie bijna niks vliegen en op Flightradar is dit ook te zien. Het vliegverkeer gaan er omheen.
De strepen en ‘sluierbewolking’ komen hier naartoe waaien, meestal vanuit het noorden.
Zoveel ‘bewolking’ als nu heb ik hier in 20 jaar nog niet gezien.
 

Dat onderzoek doen naar weermanipulatie weerstand oproept, ondervond Coen Vermeeren, in het verleden verbonden aan de TU Delft. Vermeeren zette halverwege de jaren negentig al vraagtekens bij de veranderende vliegtuigsporen in de lucht.
Toen midden in een natuurgebied onderzoek werd gedaan naar sneeuw en de daarin aanwezige stoffen, bleken er vele stoffen aanwezig te zijn in de sneeuw uit die talrijke gepatenteerde weermanipulatie-technieken, maar die van nature niet op die plekken te vinden zijn.
Klokkenluiders en een uit de school geklapte FBI-directeur triggerden Coen Vermeeren onderzoek te willen gaan doen bij de TU Delft naar weermanipulatie. Aanvankelijk ondervond hij overal steun voor zijn onderzoek, maar plots draaide iedereen als een blad aan de boom en mocht Vermeeren uiteindelijk het veld ruimen in Delft.
 
Ik heb je petitie nu ook getekend. Dacht eerst dat het alleen voor Franse inwoners was maar dat is dus niet zo.
gelukkig, als volgende week de maire, de burgemeester terug is moet ik wel wat kunnen tonen.
Hoeveel forum leden zijn er, als nu de helft eens tekend, ....
 
Henk, heb je ook grondmonsters van je tuin laten onderzoeken op vervuiling? Dan weet je of het inderdaad zo erg is als je vermoed.

Ontgiftingsmiddelen voor het lichaam ben je ongetwijfeld bekend mee. Wat mij daarnaast helpt:

's avonds voordat ik ga slapen neem ik twee capsules geactiveerd houtskool. Dat is een fantastisch middel om metalen die vrij in je lichaam rondzwerven te binden. Het is dus geen ontgifter maar ondersteund het afvoeren.

In een ideaal geval - staat bij mij ook op de planning - heb je de mogelijkheid om meerdere malen per week in een near*-infrared sauna te stappen. Dan hoef je niks te binden maar zweet je het netjes uit(eraard).

Gr. Julian

* dichtbij het zichtbare spectrum, daardoor dringt de hitte diep door in het lichaam en zweet je, in tegenstelling tot 'far'infrared van binnenuit.
 
Hier heeft Julian een supergoed punt. Geactiveerd houtskool is ontgiftend en ook nog eens uitstekend voor de bodem. Denk ook aan de gecontroleerde branden die Weston Price beschrijft, gedaan door bepaalde natuurvolkeren om de bodem te verberen en vruchtbaarder te maken.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan