Chemtrails

Hier heeft Julian een supergoed punt. Geactiveerd houtskool is ontgiftend en ook nog eens uitstekend voor de bodem. Denk ook aan de gecontroleerde branden die Weston Price beschrijft, gedaan door bepaalde natuurvolkeren om de bodem te verberen en vruchtbaarder te maken.

Mike
Is gewone norit ook geactiveerd hotskool of stel ik nu een domme vraag?
 
Henk, heb je ook grondmonsters van je tuin laten onderzoeken op vervuiling? Dan weet je of het inderdaad zo erg is als je vermoed.

Ontgiftingsmiddelen voor het lichaam ben je ongetwijfeld bekend mee. Wat mij daarnaast helpt:

's avonds voordat ik ga slapen neem ik twee capsules geactiveerd houtskool. Dat is een fantastisch middel om metalen die vrij in je lichaam rondzwerven te binden. Het is dus geen ontgifter maar ondersteund het afvoeren.

In een ideaal geval - staat bij mij ook op de planning - heb je de mogelijkheid om meerdere malen per week in een near*-infrared sauna te stappen. Dan hoef je niks te binden maar zweet je het netjes uit(eraard).

Gr. Julian

* dichtbij het zichtbare spectrum, daardoor dringt de hitte diep door in het lichaam en zweet je, in tegenstelling tot 'far'infrared van binnenuit.

Ik heb een hout sauna die ik op 90 graden stook 3 x per week en daar neem ik dan gelijk een voetbadje met zeoliet voor de detox.

Maar vergeet niet dat de vervuiling opnieuw elke dag plaats vind.

En nee ik heb geen grondmonsters wat niet nodig is, als mijn lichaam test aangeeft wat er fout gaat dan is mijn grond ook vervuild
 
Henk, heb je ook grondmonsters van je tuin laten onderzoeken op vervuiling? Dan weet je of het inderdaad zo erg is als je vermoed.

Ontgiftingsmiddelen voor het lichaam ben je ongetwijfeld bekend mee. Wat mij daarnaast helpt:

's avonds voordat ik ga slapen neem ik twee capsules geactiveerd houtskool. Dat is een fantastisch middel om metalen die vrij in je lichaam rondzwerven te binden. Het is dus geen ontgifter maar ondersteund het afvoeren.

In een ideaal geval - staat bij mij ook op de planning - heb je de mogelijkheid om meerdere malen per week in een near*-infrared sauna te stappen. Dan hoef je niks te binden maar zweet je het netjes uit(eraard).

Gr. Julian

* dichtbij het zichtbare spectrum, daardoor dringt de hitte diep door in het lichaam en zweet je, in tegenstelling tot 'far'infrared van binnenuit.

Dat uitzweten gaat hier in augustus geweldig dan, het heeft hier sinds ik hier 18j geleden ben toegekomen nog nooit zo een hoge vochtigheidsgraad gehad, ca 80% en dat 7/24h.

Je beweegt een vinger en het zweet, druipt van je af. Eet en drink voldoende en toch de laatste 2maand 2kg verloren (mede wss de laatste maand door geen rauwe geitenmelk meer te drinken en in de plaats bv amandel of havermoutmelk). Train in augustus wel niks.
 
Henk, heb je ook grondmonsters van je tuin laten onderzoeken op vervuiling? Dan weet je of het inderdaad zo erg is als je vermoed.

Ontgiftingsmiddelen voor het lichaam ben je ongetwijfeld bekend mee. Wat mij daarnaast helpt:

's avonds voordat ik ga slapen neem ik twee capsules geactiveerd houtskool. Dat is een fantastisch middel om metalen die vrij in je lichaam rondzwerven te binden. Het is dus geen ontgifter maar ondersteund het afvoeren.

In een ideaal geval - staat bij mij ook op de planning - heb je de mogelijkheid om meerdere malen per week in een near*-infrared sauna te stappen. Dan hoef je niks te binden maar zweet je het netjes uit(eraard).

Gr. Julian

* dichtbij het zichtbare spectrum, daardoor dringt de hitte diep door in het lichaam en zweet je, in tegenstelling tot 'far'infrared van binnenuit.
Een infrared sauna staat er eentje bij mijn vader
 
We hebben het in deze podcast uitgebreid over geo-engineering, chemtrails, weer-manipulatie en alle duurzame maatregelen die bedrijven de komende jaren moeten gaan treffen (oftewel "CO-2 op papier wegpoetsen"). Waar Rypke een aantal jaar geleden nog sceptisch was tegenover chemtrails, begint hij - mede door al zijn onderzoek - nu bij te draaien. Je moet volgens Rypke wel onderscheid blijven maken tussen positieve en negatieve geo-engineering. Positieve engineering (cloud seeding) gebeurt al heel lang, bijvoorbeeld om je landbouw te beschermen. "Maar negatieve engineering, voor militaire experimenten bijvoorbeeld, dat moeten we niet willen. En het lijkt er sterk op dat we wel die kant op gaan..."
 
We hebben het in deze podcast uitgebreid over geo-engineering, chemtrails, weer-manipulatie en alle duurzame maatregelen die bedrijven de komende jaren moeten gaan treffen (oftewel "CO-2 op papier wegpoetsen"). Waar Rypke een aantal jaar geleden nog sceptisch was tegenover chemtrails, begint hij - mede door al zijn onderzoek - nu bij te draaien. Je moet volgens Rypke wel onderscheid blijven maken tussen positieve en negatieve geo-engineering. Positieve engineering (cloud seeding) gebeurt al heel lang, bijvoorbeeld om je landbouw te beschermen. "Maar negatieve engineering, voor militaire experimenten bijvoorbeeld, dat moeten we niet willen. En het lijkt er sterk op dat we wel die kant op gaan..."

Merk dat mijn controlled opposition / trol radar bij Rypke uitslaat.
Rypke roept .al een paar uitzendingen dat hij kwetsbaar / chantable is door zijn huidige persoonlijke levensfeer.
Is hij bewerkt / omgekocht / gechanteerd ? :unsure:
Laat hij dat met onderstaande opmerkingen de oplettende luisteraar - misschien zelfs onbewust ? - weten ? :unsure:
- Het ene moment roept hij dat zeggen dat chemtrails giftig zijn onzin is, en het volgende moment dat chemtrails giftig zijn en smerige business is.
- Bill Gates is een wetenschapper zegt hij, die misschien gewoon in het wetenschappelijk model gelooft.
- De aarde warmt op;. het climate change model is waar.
- En hij heeft de tijd van zijn leven en doet goede zaken.
???? 🤪
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan