Chemtrails

N.a.v Dotcom radio vanmiddag:
Nog even over de chemwebs/fiberdraden/engelenharen in de lucht. Heb me er jaren geleden eens in verdiept toen de lucht hier bomvol draden hing. Heb zelfs wat kunnen 'vangen' en in plastic zakje gestopt. Toen ben ik ook op zoek gegaan en kwam deze interessante discussie tegen: spin-made of man-made?

https://www.metabunk.org/threads/debunked-chemwebs-mysterious-fibers-fall-from-sky-ballooning-spiders.287/

Het sample wat ik hier in huis heb lijkt erg op chemweb nov. 22.

Ik weet niet of we nu hetzelfde bedoelen, maar hier op de gallerij met veel spinnen en webben zie ik in het voorjaar dat er draden in spinnenwebben hangen waarvan ik mezelf weleens heb afgevraagd waar ze vandaan komen.

De TG-link die @henkie plaatste even vertaald:

Europees onderzoeksteam onthult exclusief mysterieuze 'spinnenwebben'

In dit exclusieve Amerikaanse interview onthulde Christian Oesch van de Zwitserse vereniging WIR baanbrekende bevindingen over mysterieuze draadachtige substanties die in oktober 2022 in heel Europa zijn ontdekt. Deze kunstmatige vezels, die aanvankelijk werden aangezien voor spinnenwebben, zijn aangetroffen op locaties van Noord-Italië tot Zwitserland, Nederland en Noord-Duitsland.

Het onderzoeksteam, bestaande uit Oesch, natuurkundige Philipp Zeller en ingenieur Hansjörg Grether, voerde een uitgebreid 22 maanden durend onderzoek uit naar deze bijzondere snaren. Ze voerden uitgebreide laboratoriumanalyses uit met behulp van geavanceerde methoden, waaronder infraroodspectroscopie, massaspectrometrie en gaschromatografie.

Hun bevindingen zijn alarmerend: de draden bevatten meer dan 30 verschillende chemische verbindingen, waarvan er veel gevaarlijk zijn, waaronder giftige koolwaterstoffen, benzeenderivaten, epoxiden en histaminederivaten. De touwen kunnen 15 tot 20 meter lang zijn, zweven 3 tot 4 meter boven de grond en zijn ontzettend plakkerig.

Oesch benadrukte dat dit geen natuurlijke spinnenwebben zijn. De mysterieuze draden zijn hol, intenser wit van kleur en gedragen zich anders bij verbranding dan normale spinnenzijde.

Ik weet niet of we nu hetzelfde bedoelen, maar hier op de gallerij met veel spinnen en webben zie ik in het voorjaar dat er draden in spinnenwebben hangen waarvan ik mezelf weleens heb afgevraagd waar ze vandaan komen.
Als ze hier op lijken dan denk ik dat het zeker niet van spinnen afkomstig is.
1739118122824.png

WOW 🚨 For everyone who still thinks “cloud seeding” weather modification is just a conspiracy theory

Here you go: They’re showing you exactly how it works, custom installed switches in the planes and then showing the chemicals being activated and sprayed into the air

and we wonder why we have a chronic disease epidemic in America between this, vaccines and our toxic chemical in our foods

RFK Jr promised to make it a priority to STOP this

Mike

Heb je ook het volgende X-bericht hieronder gezien van dezelfde X-poster:

I should probably clarify as it seems so many people are accepting this as truth, that it is, in part satirical humour. Clearly the number doesn’t make sense & I simply made up BOTSHowever what is true is that DOGE has unearthed USAID funding for Geo-Engineering projects alrdy

Bijlagen

• IMG_4094.jpeg
    IMG_4094.jpeg
    112,3 KB · Weergaven: 1
Ze schijnen 'van alles' in de lucht te spuiten zware metalen enz. Ik ben al vijf dagen ziek, misselijk enz. Toeval? Dacht het niet. Duffig gevoel, dichte oren.

Ivermectine heeft de oorsteken weggenomen. Maar ik wil niet voor altijd aan de ivermectine. Er schijnt ook een natuurlijke vorm te zijn zei iemand... Deze ben ik net op het spoor gekomen.

https://www.naturalvita.nl/product/12920546/bio-invermectine Graag hoor ik jullie mening. Natuurlijk is altijd goed uiteraard, of het ook werkt weet ik niet. Zal vast niet zo sterk zijn als de gewone ivm.

Hoor nu dat ze zijn aangesloten bij https://www.xabro-health-center.nl/ Doen iets met bodyscan.

Vast net zoiets als https://farohealthcenter.nl/ (Volendam); meting met de Ayra pro, en aan de hand daarvan suppletie advies.
___________________________________________________________________________________________________________

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.563
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan