A History of Blood Clotting with Clifford Carnicom and Elze van Hamelen - Het voordeel van de Telegram groep die ik starte is dat er enkelen zijn die meezoeken op het internet naar onderwerpen die ik alleen nooit gevonden zou hebben. Cliford deed 25 jaar onderzoek naar chemtrail monsters maar kreeg na 2020 ook te maken met bloedklonters aanbod van wel en niet gevaccineerden, een van de onderzoek methodes was met het toevoegen van de minuscuul stoom signaal wat giga negatieve reacties te weeg bracht. Hoe zouden deze kleine signalen in verhouding zijn met electrosmog en de negatieve gedachten want dat is ook een signaal vorm, vraag ik mij dan af? De samples waren op zeker moment niet meer herkenbaar als bloed, zo ver ging het met de bloedklonters. Sommige veranderingen vonden in een 2 uur periode plaats onder de microscoop. Hij geeft aan niet in termen van doemdenken of sensatie te denken maar wat ik zag gebeuren leek als een kill switch. In de 2 groepen samples die hij tot zijn beschikking had zag hij een duidelijke onnatuurlijke moleculaire verandering optreden. We krijgen nooit de antwoorden die we zoeken dat gaat wellicht wel dertig jaar onderzoek op leveren. De vraag die hij kreeg, zag je de ingrediënten die aanwezig zijn bij een bloedklonter voorheen ook. JA ik heb hier bijvoorbeeld een studie uit 2007 over morgellons waar al die zaken ook voorkwamen. Hij noemt ook een bloedprop bloedschade. Bloed heeft de mogelijkheden om een rubberachtige stof te creëren maar de injecties zijn het die dit mogelijk maken. Ik ben geen dokter en mag er dan ook niets over zeggen maar zelf zoe ik terug gaan naar organische scheikunde. De hoofdoorzaak van ziektes zijn de natuurlijke voeding, en hoe die verstoord werd. De meest effectieve manier voor elk probleem is terugkeren naar de natuur.
Het interview eindigt met de vraag, als we zien dat bijvoorbeeld chemtrails ook plaatsvinden in China, Rusland en de hele westerse wereld. Wie is dan de bron van dit kwaad. "We kunnen het wie, waar, wat en waarom wellicht beantwoorden maar als we naar het wie alleen kijken dan kunnen we daar geen land bij plaatsen maar moeten we hoger gaan kijken. Je speelt pas op iets in als je gronden hebt"
Noot: Je kan dit zien als een wetenschappelijke benadering van het probleem en bij dotcom hebben we die gronden al langere tijd aan het licht blootgesteld, 'iets' wat steeds weer zichtbaar door de geschiedenis heen zich openbaarde.
IK: Bijvoorbeeld:
"the source of the eugenics agenda"