Chemtrails

Het zou maar zo kunnen.
Zal vast niet lang duren voordat de maan uit de lucht valt als we geen maatregelen nemen ?

Den Haag 16.30u.
Gelukkig wordt de lucht op een zonnige dag volgespoten, anders wordt het klimaat nog meer verpest.

Terugkomend op die vallende sterren die ik zag. Zou het hier iets mee te maken hebben? Volgens mij is er wel wat aan de hand in het universum, buiten dat de lucht vol gespoten word. Het universum probeert het klimaat te stoppen ?

https://www.nu.nl/276060/video/nederlanders-filmen-vallende-ster-op-klaarlichte-dag.html

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4845011/asteroide-ruimtepuin-aarde-september-2019-heelal

Wat wel opvalt is dat de laatste dagen vroeg in de ochtend chems te bespeuren zijn. Het is de laatste dagen ook kouder aan het worden. Vooral in de ochtend en later in de middag. Zou het kunnen zijn dat de vliegtuigen die lager vliegen op dat moment dit ook kunnen veroorzaken en dat daardoor meer chems zichtbaar zijn? Op de foto’s midden op de dag trekken ze snel weer weg en is de lucht blauwer.

Dit is vanochtend 8.00 uur.

Goed, 13.00 uur vanmiddag. Inmiddels aardig opgewarmd, en nog steeds chemtrails. Zal dus niet liggen aan dat het kouder is de laatste dagen in de ochtend.

Vanochtend nog smurrie, maar deze is verbazingwekkend genoeg opgelost. Nu is het beeld hier in Nijmegen zo:

Mike

Binc,

Dat heeft denk ik niet te maken met de lagere temperatuur op de grond. De temperatuur zakt per 1000 hoogtemeters ongeveer 6 graden. Vliegtuigen vliegen tussen 10 en 12 kilometer hoogte. Op die hoogte is het 60 tot 70 graden kouder dan de grondtemperatuur op zeeniveau. Als het hier 30 graden is, is het op vlieghoogte -30/-40 graden. Als het 20 graden is, is het -40/-50 graden. Op 5 km hoogte vriest het al. Op FlightRadar24.com kan je zien waar de vliegtuigen vliegen en op welke hoogte. Behalve als een vliegtuig net is opgestegen of in de buurt van de landingsplaats komt vliegen ze eigenlijk altijd in een omgeving waar het vriest.

Ik denk dat dit juist is wat ik bedoel. Die vliegtuigen die laag vliegen om te landen, of net zijn opgestegen zoals je zegt. Ik kan me zo voorstellen dat als het kouder is dat het laag in de lucht ook kouder is dan een paar weken geleden, en dat dus juist die laag vliegende vliegtuigen nu ook chemtrails achter laten.

Eerlijk gezegd weet ik dit ook niet zeker maar het was zomaar een theorie. Helaas is het hier nu potdicht dus kan te niet beoordelen. Maar vanmorgen zag ik wel een vliegtuig die vrij laag vloog. Ik zie soms meerdere tegelijk vliegen. Het vliegtuig welke laag vloog gaf wel een chemtrail. Die overigens sneller uit waaide dan de vliegtuigen die hoger vliegen. Daarvan is de streep langer zichtbaar.

Gisteravond zag ik in het licht van de maan al wat sporen en vandaag zit de lucht potdicht met uitgewaaierde vliegtuigstrepen.

De koning is zijn zonnebrandcrème vergeten op te smeren voor Prinsjesdag. Dan komen die uitgewaaierde strepen wel goed van pas.

Hier bewolkt met daartussen blauwe lucht. Geen idee of de bewolking veroorzaakt wordt door trails.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan