Angelface
Well-known member
Dat lijkt wel een zwarte kerstboomNu zegt dat weinig kan zomaar zijn dat Rutte eindelijk die but plug eruit heeft reken dat het dan een smerige bende is
Bekijk bijlage 3501
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt wel een zwarte kerstboomNu zegt dat weinig kan zomaar zijn dat Rutte eindelijk die but plug eruit heeft reken dat het dan een smerige bende is
Bekijk bijlage 3501
Dat valt mij ook op. Het voelt ook benauwder aan.Het valt me vaak op dat het buiten een stuk minder fris ruikt met die strepen in de lucht
Klopt de lucht is hier nu helemaal dicht, grauw en het is onnatuurlijk windstil.Om 7 uur was de lucht op een paar wolken na blauw. Om 7.30u was het een vieze bende.
Je geeft zelf al antwoord die kip is het probleem wappieEn weer bizar veel. Krijg ze niet eens goed op de foto . En waarom toch in dit dun bevolkte gebied?!?! (Midden Portugal waar net aan een kip, wat verdwaalde oude Portugezen en een paar Wappies wonen )
Bekijk bijlage 3517Bekijk bijlage 3518
Ik verdacht die kip al van vage praktijken.....mss is de zogenaamde swap kip ?!Je geeft zelf al antwoord die kip is het probleem wappie
hier ook niet fris, maar vies, al heel de week heel veel trails in de lucht. Mijn zoon was van de week daggie op bed, ik zelf 2 dagen doodmoe, dag daarna keelpijn, en vandaag loopneus. Ik ben en voel niet ziek maar wel symptomen. Ik slik mijn paardenbrokjes en gebruik (ook slik) mijn olietjes om de zaak weer rustig te houden.Dat valt mij ook op. Het voelt ook benauwder aan.
Ook NAC slikken als je dat hebt.hier ook niet fris, maar vies, al heel de week heel veel trails in de lucht. Mijn zoon was van de week daggie op bed, ik zelf 2 dagen doodmoe, dag daarna keelpijn, en vandaag loopneus. Ik ben en voel niet ziek maar wel symptomen. Ik slik mijn paardenbrokjes en gebruik (ook slik) mijn olietjes om de zaak weer rustig te houden.
Mijn dochter krijgt het al wel, zij is moeilijke ontgifter, zal voor mezelf ook eens kijken. NAC en IVM moet wel min 4 uur tussen zitten volgens Martin voor jouw info.Ook NAC slikken als je dat hebt.
Ik slik het nu ook weer en merk al minder klachten!
Persoonlijk is dit wat mij betreft een belangrijk supplement naast IVM/AVM.
Thanks, plausibele verklaring inderdaad, dat ik daar niet opgekomen ben want ik vind regelmatig veertjes in mijn tuin. Het gaat mij wel vaak aan mijn hart als ik die smerige lucht zie met overvliegende vogels heb ik met ze te doen. Vandaag ook weer zo'n dikke laag vieze smug, donker met regen en het slakkenleger komt weer massaal te voorschijnDat had ik eerder ook al opgemerkt. De verklaring is dat de vogels in de rui zijn en het dan voor de overleving geen goed idee is om geluid te maken.
Mike