ZIt niks anders op dan dat wij - net als koeien - aan anti-scheet pillen moetenMSN
www.msn.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZIt niks anders op dan dat wij - net als koeien - aan anti-scheet pillen moetenMSN
www.msn.com
Nou inderdaad, abnormaal veel strepen in de lucht, al vanaf eergisteravond.Ze zijn echt wat van plan volgens mij, de lucht is net zo erg als gister. En dan hoor ik net op de radio door de weerman zeggen: vandaag hier en daar wat sluierbewolking..
yeah my ass.
Klopt de lucht is hier helemaal wit. En heb ook een vies smaakje in mijn mond als ik buiten loop. Niet thuis te brengen, heel vaag.Hier in het westen is de lucht erg vies. Het stinkt buiten ook.
Het is me in de stad ook altijd opgevallen dat de raamkozijnen (binnen!) zwart aanslaan. Of dat komt van uitlaatgassen of iets anders...? Daarnaast lijkt de hoeveelheid stof binnen op de vloer ook per week te verschillen... tenzij ik het me inbeeld.k weet wel dat mijn vensterbanken, auto, alles buiten veel viezer is dan ooit geweest
Hier ook weer vanochtend heel vroeg dikke strepen. De zon heb ik nog even gezien bij opkomst en nu is de lucht dichtgeslibd. Geen zon meer te zien.Idem in Nijmegen.
Vanochtend overal trails, nog blauwe lucht, werd langzamerhand een gore waas - geen sterren te zien, wel een slappe maan door de waas heen.
Kenissen denken nog steeds dat het "wolken" zijn.
Hier ook weer vanochtend heel vroeg dikke strepen. De zon heb ik nog even gezien bij opkomst en nu is de lucht dichtgeslibd. Geen zon meer te zien.
Doe je wel je mondkapje op?Heel fijn. Dan hebben we tenminste geen last van die schadelijke zonnestralen. Toch smeer ik me wel goed in hoor. Je weet maar nooit.