Chemtrails

Idem in Nijmegen.
Vanochtend overal trails, nog blauwe lucht, werd langzamerhand een gore waas - geen sterren te zien, wel een slappe maan door de waas heen.

Kenissen denken nog steeds dat het "wolken" zijn.

k weet wel dat mijn vensterbanken, auto, alles buiten veel viezer is dan ooit geweest
Het is me in de stad ook altijd opgevallen dat de raamkozijnen (binnen!) zwart aanslaan. Of dat komt van uitlaatgassen of iets anders...? Daarnaast lijkt de hoeveelheid stof binnen op de vloer ook per week te verschillen... tenzij ik het me inbeeld.

Hier ook luchtreiniger 24/7 aan, maar ik vraag me af of dat wel zin heeft. Zo'n HEPA-filter zal die minuscule deeltjes toch waarschijnlijk niet filteren?

Idem in Nijmegen.
Vanochtend overal trails, nog blauwe lucht, werd langzamerhand een gore waas - geen sterren te zien, wel een slappe maan door de waas heen.

Kenissen denken nog steeds dat het "wolken" zijn.
Hier ook weer vanochtend heel vroeg dikke strepen. De zon heb ik nog even gezien bij opkomst en nu is de lucht dichtgeslibd. Geen zon meer te zien.

Ik moet zeggen dat het de afgelopen dagen wel heel erg is met al die zooi in de lucht.

Het helpt wel om opmerkingen erover te maken naar mensen/dierbaren ook al geloven ze je niet.
Zo heb ik het regelmatig chemtrails benoemd bij mijn ouders en hoor ik mijn moeder nu regelmatig zeggen: Die eikels waren vandaag ook weer bezig met die giftroep :LOL:

Mijn broer geloofde mij eerst ook niet, want het zijn "gewoon" vliegtuigstrepen
maar hij is nu "mijn" verhaal aan het rond vertellen naar andere mensen alsof hij het ontdekt heeft.
Maakt niet uit, als het maar helpt om mensen wakker te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan