edwin
Well-known member
Doe je wel je mondkapje op?
Ja natuurlijk. Zonder mondkapje voel ik mezelf een massamoordenaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe je wel je mondkapje op?
Hier ook zwart aan buitenkant en ik woon op platteland. En veel meer dan vroeger.Het is me in de stad ook altijd opgevallen dat de raamkozijnen (binnen!) zwart aanslaan. Of dat komt van uitlaatgassen of iets anders...? Daarnaast lijkt de hoeveelheid stof binnen op de vloer ook per week te verschillen... tenzij ik het me inbeeld.
Hier ook luchtreiniger 24/7 aan, maar ik vraag me af of dat wel zin heeft. Zo'n HEPA-filter zal die minuscule deeltjes toch waarschijnlijk niet filteren?
Ik moet zeggen dat het de afgelopen dagen wel heel erg is met al die zooi in de lucht.
Het helpt wel om opmerkingen erover te maken naar mensen/dierbaren ook al geloven ze je niet.
Zo heb ik het regelmatig chemtrails benoemd bij mijn ouders en hoor ik mijn moeder nu regelmatig zeggen: Die eikels waren vandaag ook weer bezig met die giftroep
Mijn broer geloofde mij eerst ook niet, want het zijn "gewoon" vliegtuigstrepen
maar hij is nu "mijn" verhaal aan het rond vertellen naar andere mensen alsof hij het ontdekt heeft.
Maakt niet uit, als het maar helpt om mensen wakker te krijgen.
als je goed kunt ontgiften, kan je wel wat hebben hoor..Lastige vraag want dan kom ik over als een watje, maar hoe gaan jullie om met het idee dat we min of meer vergiftigd worden. Heb al langere tijd last van weerstand, op zo'n chemtrail dag loop ik m'n adem in te houden om het niet in te ademen, hoewel dat uiteraard niet werkt.
Vind het altijd maar moeilijk om te begrijpen hoe andere mensen daar zo luchtig mee om gaan (dwz blijven functioneren als normaal). Any advice?
Ja ze sproeien enorm, lijkt wel of ze een heel alfabet in de lucht willen maken.Ja hier ook. En wat ook typisch is. Mijn ouders en broertje zijn chronisch zieken dus zij ontgiften ook niet goed. alledrie hebben ze al paar dagen last van enorme spierpijn, hoofdpijn en mijn broertje ook braken.
Mijn oudste zoon was vandaag ineens heel duizelig, zomaar? Mijn moeder geeft de chemtrails de schuld tja zou zomaar kunnen. Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit herkennen?
Ze sproeien wel echt extreem veel dagen al achter elkaar hoor.
Ja hier ook. En wat ook typisch is. Mijn ouders en broertje zijn chronisch zieken dus zij ontgiften ook niet goed. alledrie hebben ze al paar dagen last van enorme spierpijn, hoofdpijn en mijn broertje ook braken.
Mijn oudste zoon was vandaag ineens heel duizelig, zomaar? Mijn moeder geeft de chemtrails de schuld tja zou zomaar kunnen. Ik ben benieuwd of hier ook mensen zijn die dit herkennen?
Ze sproeien wel echt extreem veel dagen al achter elkaar hoor.
Klopt dat is jarenlang al verstoord.Ik denk eerder een andere kant in
Zware ondervoeding in mineralen en vitaminen zodat het lichaam niet in staat is om te ontgiften, dat natuurlijke proces is verstoord
Energetisch scan laten doen en bijsturen waar nodig
Kom maar op met je uitleg.En ondertussen maar blijven vliegen. Dat dan weer wel. Iemand hier bekend met de scheikundige redenen van de condensstrepen?
Wat een grap dit.
Is je google stuk?Kom maar op met je uitleg.