Warrior of light
Well-known member
Mijn man vanochtend bij het zien vd wederom gestreepte lucht: oh ik snap het al! Dit zijn de april showers! showers van chemtrails
Was een flauwe grap...
Was een flauwe grap...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn man vanochtend bij het zien vd wederom gestreepte lucht: oh ik snap het al! Dit zijn de april showers! showers van chemtrails
Was een flauwe grap...
Doodeng zo'n strakke blauwe lucht, durf haast niet te kijken!Lochem, strakblauw
Bekijk bijlage 10234
Nou inderdaad, ik vind die witte strepen toch mooier hoor. Ik vind dat blauwe zo ongewoon.Doodeng zo'n strakke blauwe lucht, durf haast niet te kijken!
Ik adviseer om er met je rug naar toe te gaan zitten met een koud biertje. Dan gaat het vanzelf wegIk werd verblind door een gloeiende bol. Weet iemand wat dat geweest kan zijn? Het was vreselijk eng.
OO, da's de alien invasion.Ik werd verblind door een gloeiende bol. Weet iemand wat dat geweest kan zijn? Het was vreselijk eng.
Ik vind dat licht maar helemaal niks wat het ook zijn mag , ben juist het donker zo gewend.Ik werd verblind door een gloeiende bol. Weet iemand wat dat geweest kan zijn? Het was vreselijk eng.
Moet je wel je naam wijzigen naar Warrior of darknessIk vind dat licht maar helemaal niks wat het ook zijn mag , ben juist het donker zo gewend.
Duitsland geeft toe Chemtrails gesproeid te hebben. Nederland weigert vooralsnog het in de 2e kamer te bespreken maar kan als 'schoothondje' van Duitsland niet achterblijven.
Laat de waarheid maar aan het licht komen...
Postillion 24 is de Duitse speld helaas.....Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Duitsland geeft toe Chemtrails gesproeid te hebben. Nederland weigert vooralsnog het in de 2e kamer te bespreken maar kan als 'schoothondje' van Duitsland niet achterblijven. Laat de waarheid maar aan het licht komen... Edit Dit was een parodie.t.me
Mike