Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor van heel veel mensen uit mijn omgeving die verder niet bekend zijn met hooikoorts en niet geprikt zijn, dat ze geïrriteerde keel hebben, geïrriteerde ogen, jeuk in de oren, verstopte neus of juist een loopneus. Wel echt opvallend tegelijk ook met zoveel chemtrailsHier in Zeeland al dagenlang 's-morgens vroeg grote rasters. Tegen en in de avond bijna evenwijdig lopende chemtrails. Als je het verschil aanwijst t.o.v. condensstrepen gaan sommigen het gelukkig ook zien.
Dat zijn halsbandparkieten..die hangen wel vaker op hun kop tijdens het etenIk had gisterochtend echt de indruk dat vogels echt raar deden. Ik zag 1 vogel die ondersteboven en met gespreide vleugels in een boom hing en iets aan het eten was daar.
In de middag liep ik in het centrum en toen hoorde ik ze tekeer gaan. Ze gaan normaal altijd wel tekeer maar niet zo
Nieuwe commissie onderzoekt: kan 'technofix' klimaatveranderingen terugdraaien?
Een speciale commissie gaat nieuwe technieken in kaart brengen die kunnen helpen bij het afkoelen van de aarde.nos.nl
Ja hier ook weerZe zijn hier weer flink bezig
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.Na 3 dagen prachtige echte wolken gezien te hebben. Zijn ze weer begonnen met die mooie vliegtuig strepen niks aan de hand hoor voor de rest.
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.
Kijk zo was het begin vd week
Bekijk bijlage 13300
Ze hadden het gister al aangekondigd onder het mom van ‘sluierbewolking’ dus ik vanochtend kijken en de lucht weer vol met strepen. De vliegtuigen vliegen driftig heen en weer. Ach ja ze kunnen het maken want de insecten kijken toch niet omhoog en ja het zijn gewoon vliegtuigstepen toch.
Kijk zo was het begin vd week
Bekijk bijlage 13300
Wat een hoop wandelende stikstofveroorzakers op die foto.
Ja hier komt alle ellende vandaan, dierlijke criminelen zijn het!Wat een hoop wandelende stikstofveroorzakers op die foto.