Melkmeisje
Well-known member
Vanmiddag reed ik op a27 bij houten en woensdag hele rare wolken in de lucht. Kon helaas geen foto maken rijdend en wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze zijn weer lekker bezig hier...Bekijk bijlage 13507
Het World Economic Forum (WEF) promoot een plan om zonlicht te blokkeren met behulp van ‘ruimtebellen’, zogenaamd om ‘klimaatverandering’ te bestrijden. Ook miljardair Bill Gates houdt zich hiermee bezig. Vorig jaar ging zijn project om de zon te dimmen in de ijskast.
Wetenschappers waren van plan om een grote ballon met reflecterende deeltjes op te laten. Die moesten in de stratosfeer zonlicht tegenhouden. Milieugroepen en lokale bewoners hebben zich fel verzet tegen het project, dat moest plaatsvinden in Zweden.
In de jaren dat ik internationaal koerier was zag ik wel verschillen. Soms stopte het aan de grens. Mike heeft dat ook al eens gerapporteerd bij gezondheidsradio
Hier in de Morvan zie ik het opmerkelijk minder. De reden is denk ik dat hier de waterbekkens van Parijs zijn. Het water dat ook de elites aldaar drinken en in baden [?]