Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dit het nieuwste op Chemtrail gebied
Ik weet van jaren geleden toen "zika" een probleem was in oa. Brazilie en Argentinie, dat ze met helicopters sproeiden "om de muggen uit te roeien". Vriendin van me woont in Buenos Aires en vertelde dat ze een paar keer per week langskwamen om te sproeien.
weet ik niet, als het klimaat kan veranderen is het toch logisch dat wolken ook kunnen veranderen. En als het echt schadelijk zou zijn, dan zou de overheid het heus niet toestaan hoor.Bekijk bijlage 14023
Chemtrail niet normaal. Zak met watten = normaal
als je tijd hebt, lees eens 'de dag der dagen' van Ira Levin (this perfect day). Een boek uit de jaren 70 met nogal voorspellende gaven laten we maar zeggen. Inderdaad regen op bestelling. Loopt trouwens goed af. Deepstate down the drain en God wins.Homegenitus Cirrus
Chemtrails
Vanmiddag reed ik op a27 bij houten en woensdag hele rare wolken in de lucht. Kon helaas geen foto maken rijdend en wel.www.fatsforum.nl
Soms denk ik dat ze het originele klimaat al lang hebben verklooid en dat er alleen nog regen (tegen betaling?) gemaakt kan worden op chemtrail-verzoek. Avatar: "they have killed their own Mother (Earth)". De Aarde is sterk genoeg om te herstellen en zal dat uiteindelijk doen. Wij zijn slechts spikkeltjes op het oppervlak en een Elite Parasieten er vlakonder in hun bunkers.
Ja, geweldig boek. Past helemaal in het rijtje van Orwell en Huxley.als je tijd hebt, lees eens 'de dag der dagen' van Ira Levin (this perfect day). Een boek uit de jaren 70 met nogal voorspellende gaven laten we maar zeggen. Inderdaad regen op bestelling. Loopt trouwens goed af. Deepstate down the drain en God wins.
Volgens mij was Ira Levin een insider. Dat soort boeken schrijf je niet zomaar. De dag der dagen is bijna een op een agenda 2030. Als je dan bedenkt dat hij ook The boys from Brazil (klonen van Hitler) en Rosemary’s baby (kind van Satan) geschreven heeft.Ja, geweldig boek. Past helemaal in het rijtje van Orwell en Huxley.
Heb hem destijds in 1 adem uitgelezen en moet er vaak weer aan denken als ze weer berichten over het CTB.
Bekijk bijlage 14151
Ha dat ga ik ook eens proberen!
Nou dit is wat minder gewelddadig dan mijn stoute droom, namelijk die vliegtuigen uit de lucht schietenBekijk bijlage 14151
Ha dat ga ik ook eens proberen!