Chemtrails

Ik krijg zelf de video niet afgespeeld.

Karel van Wolferen reageert op de commotie die is ontstaan over het chemtrial artikel uit editie 46

Karel van Wolferen reageert op de commotie die is ontstaan over het chemtrial artikel uit editie 46

Duidelijk verhaal, er zijn geen aanwijzingen zijn dat de burger luchtvaart betrokken zijn bij chemtrails. Als onze lezers hier andere informatie hierover bezitten. Kom naar voren met een artikel en bewijzen dan plaatsen wij dat

Dat het momenteel zo heet is en weinig regent, wie zegt mij dat het ook niet gemanipuleerd is. Dat kunnen ze toch all lang. En branden veroorzaken. De wereld en de mensheid moet immers kapot.
En waarom barium en aluminium? wat voor klachten geeft dst.

Voor mensen die, net als ik, de video niet afgespeeld kregen in TG.
Vanaf 19:00 nogmaals het verhaal:

Jensen in de nieuwsbrief over chemtrails

Beste vrijheidsstrijders,

De afgelopen jaren waren op veel vlakken moeilijk. Maar het was ook zeker een zeer leerzame tijd. Ik leer ook iedere dag weer. En daar ben ik dankbaar voor.

Er is veel te doen over die vaak geziene witte strepen in de lucht.

Ik krijg ook regelmatig de vraag waarom ik het niet vaker heb over chemtrails. Ik heb daar mijn redenen voor en ga dat morgen in de show bespreken. Maar ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie denken over chemtrails. Wat zijn jullie inzichten? Is het echt? Een false flag? Zijn er bewijzen? Hoe werkt het? Wat zou het doel zijn? Of is het allemaal te verklaren?

Stuur me een mail naar robert@jensen.nl. Geheel vrijblijvend natuurlijk! Probeer zo beknopt mogelijk te blijven zodat jullie punten duidelijk over te brengen zijn en ik zoveel mogelijk verschillende meningen kan laten horen.

Ik ben heel benieuwd en verheug me nu al op morgen!

Robert

Dank voor deze video, zeer verhelderend. Gaat over nanodeeltjes in de lucht (behalve zware metalen ook synthetische DNA-fragmenten, waar ik vorig jaar zomer mee naar buiten kwam - vraag jezelf af waar zoveel 'stof' in je huis vandaan komt), HAARP en het verspreiden van neerslag in de lucht (waardoor het niet regent) en de vochtdeeltjes vervolgens verhitten via magnetrontechnologie, extreme droogtes gevolgd door aanhoudende neerslag en overstromingen, mislukte oogsten, verhoogde UV-straling (het zonlicht is ongekend fel), watertekorten en schade aan de ozonlaag. Het vochtige, plakkerige weer zonder neerslag dat we nu achter de rug lijken te hebben is NIET normaal en doet denken aan 2018.

Mike

Laatst bewerkt:
Duidelijk verhaal, er zijn geen aanwijzingen zijn dat de burger luchtvaart betrokken zijn bij chemtrails. Als onze lezers hier andere informatie hierover bezitten. Kom naar voren met een artikel en bewijzen dan plaatsen wij dat
De website van Dane Wilkington staat er vol mee.

De OnGezond verstand krant moet zich niet baseren op wat kijkers/lezers kunnen opgeven.
Gezond Verstand met hun expert.... ga openbaar de discussie aan met expert Dane Wigington.
Probeer Dane (met fysieke onderzoeken van uit de lucht 'geplukte" chemische stoffen) onder de tafel te lullen i.p.v. dit soort rare verzoeken aan lezers ... Maar dat getuigt wederom van ongezond verstand.. vraag de lezer i.p.v. de experts! Mijn mening: zelfs de lezers zijn nog betere experts met gezond verstand ). Bijna iedereen die ik ken heeft dat vodje opgezegd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan