Moet er idd niet aan denken!Voorjaar gaat nog net voor mij maar die zomer oh neee als ik daar aan denk
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet er idd niet aan denken!Voorjaar gaat nog net voor mij maar die zomer oh neee als ik daar aan denk
Hierdoor geen koude echte winters meer, over paar dagen weer hogere temperaturen en regen. De ochtend begon kraakhelder en na een uur steeds meer strepen en nu dit:
Bekijk bijlage 18050
Nee ik ook niet, nu kan ik tenminste weer normaal functioneren.Moet er idd niet aan denken!
Mike
Bekijk bijlage 18056
Kan haast niet wachten tot het weer zo ver is
Volgend jaar mogen jullie er weer van genieten, nu zijn de kou-genieters (eindelijk) aan de beurt.
Ja, is ook wel aan als het zo koud is als nu maar van mij worden ze niet rijk.Heb jij thuis een verwarming die wel eens in gebruik is?
Heeft @Angelface niet nodig joh, die is de hele dag buiten in een t-shirtje.Heb jij thuis een verwarming die wel eens in gebruik is?
Volgens mij niet, enkel wolken creëren en regen denk ik met chemtrails oja en ons vergiftigen.Dat het volgende week warmer wordt kan natuurlijk ook gewoon komen door de wind die van Noord naar Zuid draait. Dan komt er warmere lucht in plaats van koudere lucht onze kant op.
Kan de windrichting worden beïnvloed met chemtrails?
O, ik dacht altijd dat jij een musje was.....die blijven hier en laten zich lekker verwennen door de mens.
Bekijk bijlage 18098