Chemtrails

Hebben er meerdere mensen zoveel last van de mist? Hier al dagen, vooral in de ochtend, dike vieze smog achtige mist… vind het ook vreemd ruiken 🤷🏻‍♀️
En iedereen heeft rare griepklachten… ik weet t niet hoor

Hebben er meerdere mensen zoveel last van de mist? Hier al dagen, vooral in de ochtend, dike vieze smog achtige mist… vind het ook vreemd ruiken 🤷🏻‍♀️
Een paar dagen na mist telkens een aantal zieken. Ik moet dan weer aan die patenten denken.

We hebben het vaker over ziekmakende mist gehad. Wat te denken van dit bericht op TG:

IMG_20221224_105211_348.jpg

Something is fishy here. I am, and have been in, a blizzard warning for 2 days here in Michigan. We have not been in a blizzard at all. They 'forecasted' 12-24 inches of snow with above 50mph winds. We have had less that 3 inches of snow, and winds below 20mph.

Mike

Nee, ik heb hier geen mist, wel die enorme temperatuurverschil met vorige week waardoor alles nu extreem vochtig is.
Ik hoor wel veel mensen om mij heen met griep en gesnotter.

Dan mis ik dit weer toch wel hoor:

foto.jpg

We hebben het vaker over ziekmakende mist gehad. Wat te denken van dit bericht op TG:

Bekijk bijlage 18622

Something is fishy here. I am, and have been in, a blizzard warning for 2 days here in Michigan. We have not been in a blizzard at all. They 'forecasted' 12-24 inches of snow with above 50mph winds. We have had less that 3 inches of snow, and winds below 20mph.

Mike

Kapotte HAARP installaties 😂

Veel chemtrails de laatste week, zeker de laatste dagen en sinds gisteren, hoopa hoe, weer heel verkouden, moe en vergeetachtig. wat is dit toch? ik geraak er niet uit. waarom word ik toch zo ziek van dit shit?

Vanuit mijn raam zie ik de dikke strepen weer.
Hier ook waarna de lucht weer viezig en grauw werd en begon te miezeren.
Valt mij op dat mijn ogen sinds een aantal dagen erg jeuken ook mijn jongste zoontje heeft er veel last van, meer dan ik. ‘Hangt’ er iets in de lucht🤔

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan