Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een paar dagen na mist telkens een aantal zieken. Ik moet dan weer aan die patenten denken.Hebben er meerdere mensen zoveel last van de mist? Hier al dagen, vooral in de ochtend, dike vieze smog achtige mist… vind het ook vreemd ruiken
En iedereen heeft rare griepklachten… ik weet t niet hoor
Hebben er meerdere mensen zoveel last van de mist? Hier al dagen, vooral in de ochtend, dike vieze smog achtige mist… vind het ook vreemd ruiken
En iedereen heeft rare griepklachten… ik weet t niet hoor
We hebben het vaker over ziekmakende mist gehad. Wat te denken van dit bericht op TG:
Bekijk bijlage 18622
Something is fishy here. I am, and have been in, a blizzard warning for 2 days here in Michigan. We have not been in a blizzard at all. They 'forecasted' 12-24 inches of snow with above 50mph winds. We have had less that 3 inches of snow, and winds below 20mph.
Enoch's News Blast 🍊💥🍊
Something is fishy here. I am, and have been in, a blizzard warning for 2 days here in Michigan. We have not been in a blizzard at all. They 'forecasted' 12-24 inches of snow with above 50mph winds. We have had less that 3 inches of snow, and winds below 20mph.t.me
Mike
Nee, ik heb hier geen mist, wel die enorme temperatuurverschil met vorige week waardoor alles nu extreem vochtig is.
Ik hoor wel veel mensen om mij heen met griep en gesnotter.
Dan mis ik dit weer toch wel hoor:
Bekijk bijlage 18624
Gelukkig wel ja, nostalgieGelukkig heb je de foto’s nog.
Ha, je bent weer beter, EdwinGelukkig heb je de foto’s nog.
Hier ook waarna de lucht weer viezig en grauw werd en begon te miezeren.Vanuit mijn raam zie ik de dikke strepen weer.
En E-coli met glutaaraldehide en nog veeeel meer troep