Even vertaald voor de mensen die geen X hebben:
Ik heb een verontrustende update over de radioactieve neerslag van barium afkomstig van chemtrails en "vreemde mist"-gebeurtenissen. In ons massaspectrumlab, met behulp van ICP-MS-analyse, zien we dat barium-137 in geschatte concentraties van meer dan 150 ppm (semi-kwantumscan via ICP-MS, en we zijn nu bezig externe standaarden te verkrijgen om in de nabije toekomst volledige kwantitatieve analyses op dit element uit te voeren) barium-137 is, wat betekent dat het een atomaire massa van 137 heeft. Het is bekend dat deze isotoop van barium grotendeels ontstaat door het bètaverval van cesium-137, een zeer radioactief "doodskruit" dat wordt gebruikt in vuile bommen en een van de bijproducten is van nucleaire detonaties. Tijdens het verval van Cs-137 (halfwaardetijd van ongeveer 30 jaar), transformeert het bètaverval Cs-137 in Ba-137 (via een tussenstap van Ba-137m). Het is dit Ba-137 dat we detecteren in het chemtrail-neerslagmonster van @RealDrJaneRuby
, en we zien het in alarmerend hoge concentraties. Zelfs hoger dan het lood en cadmium dat ook in hetzelfde monster werd aangetroffen. Dit betekent dat het barium dat uit de lucht in Florida valt, deels het gevolg zou kunnen zijn van vervallen Cs-137 van eerdere kernproeven. Dit zouden letterlijk transmutatieproducten van kernafval kunnen zijn die uit de lucht vallen, misschien om er vanaf te komen, of misschien om de bevolking te schaden met latente straling die nog steeds aanwezig is. Omdat we geen stralingslaboratorium zijn, kan ik niet op een uitgebreide, ISO-geaccrediteerde manier op straling testen, maar ik hoop zeker dat er ergens in Florida stralingsdetectoren zijn die alarm slaan als er hoge concentraties radio-isotopen uit de lucht beginnen te vallen. Ik beweer niet dat er op dit moment een stralingsnoodgeval is, maar iemand zou het voor de zekerheid moeten controleren. Aan de andere kant, in Fukushima, SCHAKELDEN ze ALLE DETECTORS UIT en zeiden ze dat alles veilig was. Dus wie weet... Wat ik met zekerheid zeg, is dat we barium-137-elementen in zeer hoge aantallen tellen in het Jane Ruby-monster uit Florida, en ik weet niet waar al dat barium-137 vandaan komt, maar ik maak me enorm zorgen over het beeld dat hier ontstaat. Wat voor soort chemtrails bevatten kwik, lood, cadmium, aluminium, koper, nikkel en ook barium-137 (waarschijnlijk op een gegeven moment afgeleid van cesium-137)? Dit mysterie wordt met de dag verontrustender... En waarom lijkt NIEMAND van de staat Florida, noch de Amerikaanse overheid, geïnteresseerd om dit tot op de bodem uit te zoeken? ICP-MS is de meest betrouwbare massaspectrometer die je kunt uitvoeren. Als ik zeg dat we barium-137-elementen zien, is dat een onweerlegbaar feit. We beschikken over de tellingen (CPS) op de detector en we hebben alle logs, de kalibratiecurven voor de andere massa's, de opgeslagen monsters gearchiveerd, etc. Ik zal rapporten blijven delen naarmate we meer leren.