Colloïdaal goud

Ik had het colloïdaal goud gisteren (dus binnen een dag) al in huis!! Supersnel zijn ze dus alvast wel :D

Inmiddels drie doses genomen. Bij mij zat er een plastic theelepeltje (meer een mini koffie maatschepje) bij. Dat heb ik natuurlijk gelijk nagemeten en er gaat 1,2 ml in. Dus hoewel ze op de verpakking inderdaad "een theelepeltje" als dosis aangeven neem ik aan dat die 1,2 ml afdoende is.

Wel is de ene druppel de andere niet hoor, het maatschepje kan 15 druppels vanuit de originele fles bevatten, maar ik heb een deel overgedaan in een kleiner druppelflesje om mee te nemen, maar van die druppeltjes heb ik er 25 nodig om datzelfde maatschepje te vullen :roll: .

 
Enjoy, Dan weet ik nu ook dat ik de juiste soort lepel gebruikte! Ik merkte na drie dagen een duidelijk effect en in de dagen erna versterkte het nog een beetje. Ben benieuwd naar jouw ervaring!

Brian

 
@Brian : colloidaal goud 10ppm, wat betekent nu juist die 10ppm?

hier op jouw website is 200ML 10ppm 27,95€. Nu heb ik wat gezocht op internet voor frankrijk, daar ik hier woon, en kijk eens naar het volgende www.silver47.eu. daar is 1/2L 15ppm 24.90€ en bij www.argent-colloidal.eu 1/2L 20ppm 27€, 1/2L 50ppm 37€

omdat ik natuurlijk het product nog niet ken en er nog niet zoveel van begrijp, vraag ik aan jou om eens even te checken of dit wel het goede is. de eerste website is ook mogelijk in duits of engels.

dank bij voorbaat, ingrid

 
Goud zou ook helpen tegen verslaving : http://fourthdimensionalrecovery.wordpress.com/2012/08/12/how-the-rockefellers-blocked-the-gold-cure-for-addiction/

 
Converted2, sorry voor late antwoord, had niet meer gekeken naar de thread. Ppm betekent parts per million, dus deeltjes per miljoen deeltjes. En het gaat om hetzelfde product alleen bieden ze dus ook hogere concentraties aan.

Brian

 
hoi Enjoy, Converted en Brian, ik heb geen zin om hele topics door te lezen, daar ben ik te lui voor :D maar in deze discussie/draadje zag ik dat er niets over kokosolie gezegd werd. Dat kwam bij me op. Voor diverse mensen met hersenproblemen schijnt dat goed te helpen, dus bij deze mijn tip.

 
Marijan, deze thread gaat ook niet over kokosolie :wink: but no biggie! Het enige aangetoonde effect van kokosolie is volgens mij bij dementie/alzheimer, dus daar hoef ik niet veel van te verwachten tenzij ik natuurlijk ooit in de ketose zit.

Brian

 
Dank Brian voor het delen van je ervaring. Wie niet waagt niet wint. Mij heb je alvast overtuigd om het colloidaal goud uit te proberen. Ik ben ontzettend benieuwd en laat mijn ervaring over een aantal weken ook even weten.

Ik heb al heel wat zaken via deze site geleerd.

Dus oprechte dank aan allen!

Kaat

 
Ik gebruik het colloïdaal nu precies een week, drie maal daags 1,2 ml. En ik moet zeggen dat ik er vanaf dag 3 toch wel wat baat bij blijk te hebben. Ik ben er geen ander mens door geworden, maar ik bemerk wat verbetering. Mijn twee grootste problemen op gebied van verminderde concentratie zijn het feit dat ik moeite heb gesprekken te volgen: ik hoor en zie mensen praten maar wat ze zeggen dringt pas na enkele seconden tot me door, als de spreker al twee zinnen verder is, zo gaat veel langs me heen. Daarnaast heb ik moeite met het lezen van tekst die het niveau van een damesroman ontstijgt: ik moet een alinea of lange zin vaak wel drie keer opnieuw lezen voor er tot me doordringt wat er staat.

De laatste paar dagen merk ik dat ik makkelijker gesprekken kan volgen en mezelf makkelijker door tekst heen lees. Het is nog lang niet perfect, maar ik ben al helemaal blij met een kleine verbetering.

Nadeel is wel dat ik minder goed slaap. Ben ik overdag alerter, dat lijk ik 's nachts ook te zijn; als ik (een uur voordat mijn wekker afgaat) wakker wordt ben ik ook gelijk klaar wakker. Het is niet zo dat ik door het colloïdaal goud minder slaap nodig heb, want ik voel me nog niet uitgerust. Het lijkt wel een beetje een pepmiddel.

Ik heb 200 ml besteld dus nog 43 dagen om uit te maken of ik de kosten en de verslechterde slaap op vind wegen tegen mijn verbeterde mentale gesteldheid. Het zou ook nog kunnen dat er gewenning optreedt.

Ik ben in ieder geval wel blij dat ik het experiment begonnen ben :D

 
Ik zat nog even te googelen en kwam dit tegen:

"Door het colloïdaal goud verbetert de overdracht van elektrische signalen tussen zenuwcellen waardoor mensen alerter worden en zich beter kunnen concentreren."

Ik kan me daar wel wat bij voorstellen :-)

 
Er zit ook goud in keltisch zeezout. Maar dat is heel minimaal. Wel uitgebalanceerd, maar toch te weinig om zenuwcellen en -banen in de hersenen te herstellen zoals colloidaal goud dat doet.

200 ml, en waar had je dat besteld? Bij de website die hier boven staat? En dat is dan 10ppm?

 
enjoy, mooi dat je er wat van merkt! Lijkt precies op mijn ervaring er mee.

Vrysuyver, Het goud in kelt zee zout zal inderdaad weinig effect teweeg brengen.

Brian

 
Ik wil colloïdaal goud ook proberen, maar vraag me af welke concentratie goed is. Te weinig levert te weinig op en teveel levert misschien wel meer problemen op dan het oplost. 20, 50 en 100 ppm zijn getallen die ik veelal tegenkom. Wat is een goede concentratie? En hoe geschied inname het beste?

 
Wat ik ervan begrepen heb na verschillende sites te hebben onderzocht, is dat ze 20ppm het meeste aanraden. Dit op franse sites. Zoals bij deze www.argent-colloidal.eu leggen ze zelfs uit dat je de 100PPM kan kopen om het te verdunnen naar 20ppm zodat het goedkoper wordt;

 
Ik heb het besteld bij Crystal, de webshop die Brian in zijn eerste post aangaf.

Je moet niet alleen naar de concentratie (ppm) kijken, maar ook naar de deeltjesgrootte en het effectief werkzaam oppervlak.

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik weet wel dat de 10 ppm colloidaal goud van Crystal bij mij werkt (drie maal daags 1,2 ml). Misschien is de dosering zelfs aan de hoge kant voor mij want ik voel me continu een beetje opgefokt, alsof ik een pepmiddel heb gebruikt. Dus ik weet nog niet of ik het wil blijven gebruiken als dit zo blijft.

 
Zo heel duur is het niet: een liter kost € 112 en daar doe je 250 dagen mee (bij 4 ml per dag). Oftewel € 164 per jaar oftewel € 0,45 per dag. Dat heb ik er wel voor over als ik daardoor beter kan functioneren op mijn werk.

 
Moondust, ik gebruik 3 theelepels per dag, dat wordt ook aanbevolen, dus ligt er maar aan of je met hogere dosissen wil experimenteren. In ieder geval heb ik gelezen dat het niet toxisch is en er geen bovengrens voor bepaald is. Niet dat je er nou een liter per dag van zou moeten(mocht ik ooit de loterij winnen ga ik het zeker proberen :wink: ), maar een millilitertje meer of minder maakt niet veel uit denk ik. Misschien dat ik een keer 6 theelepeltjes(9 ml) per dag ga proberen dan post ik hier wel hoe dat bevalt.

Brian

 
Ik heb altijd begrepen dat een theelepel 5ml is en een eetlepel 15ml. Wat hanteer jij thuis als theelepel? Mijn ervaring is dat een doorsnee theelepeltje veel minder inhoud heeft dan de afgesproken maat voor een theelepel. Met zulke kleine hoeveelheden scheelt dat nogal. 6 theelepels zou 30ml zijn, dat zijn 2 eetlepels.

 
Moondust, op de eerste pagina hadden we het ook over theelepels en die van mij is inderdaad minder dan 5 ml. Je kan ook in druppels rekenen, dat zijn er ongeveer 20-30 per theelepel(elke theelepel is anders bij mij thuis) en 20 druppels is grofweg een milliliter.

Brian

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan