Ik ben momenteel bijzonder geinteresseerd in colloidaal goud,
ben een beetje op onderzoek gegaan en kwam erachter
; dat het goudwater roze-rood hoort te zijn...
heeft het niet deze kleur dan zitten er te weinig goud ionen in om het colloidaal goud te kunnen noemen.
Verder vind ik het bijzonder toevallig dat het met de indianen in amerika slechter ging naarmate de goudkoorts vorderde,
eerder zat er gewoon goud in het drinkwater van de indianen, dus ook goud ionen...en al het leven daar kreeg dat goud binnen, hetzelfde met de volkeren die in de bergen leefden enz.
Uiteindelijk is het meeste goud overal uit de grond gehaald en gebruikt als "onderpand voor geld" of men heeft er gouden kalveren van gemaakt om als juwelen om de nek te hangen enz.
Misschien zijn we vergeten dat goud een mineraal is en dat we het eigenlijk horen te eten? Want waarom slikken we wel zink en koper en ijzer...maar gebruiken we geen goud en zilver?
Het goud heeft supergeleiding (het geleidt zonder verlies van weerstand) en zou dus bijzonder goed kunnen zijn voor ons zenuwstelsel. en is bijzonder goed voor de hersenfunctie, het zorgt voor meer harmonie en minder weerstand in lichaam en geest...minder last van gewrichten, reguleert hart en bloeddruk en het vermindert stuwing in het hoofd. Het werkt levenslustopwekkend en is goed voor de vruchtbaarheid. (dit wordt beweerd en ik weet natuurlijk niet of het waar is)
De chinezen kookten een gouden munt mee met de rijst...baby's kregen vroeger pap met een goeden lepel, de priesters drinken wijn uit een gouden kelk.
De egyptenaren, de inca's de maya's, iedereen had goud...waarom vonden ze het zo belangrijk? Was het omdat het er mooi uitzag, of was het omdat je er een soort levenselixer van te maken? Het schijnt een verjongend effect te hebben op...eigenlijk alles...goud heeft zowiezo een bijzondere eigenschap: het schijnt zuurstof te kunnen vasthouden zonder te eroderen.
De Anunaki zouden hier op deze planeet al goud gewonnen hebben, zo'n 140000 jaar geleden, het verhaal is ergens wel te googelen, net als al die andere dingen die ik net heb geschreven. Ik vind het fascinerend en vraag me af of er nog meer verbanden zijn die ik hier mis?
Mozes kwam van de berg en zag dat het volk onrustig was en omdat er bijna een opstand dreigde uit te breken werd het gouden kalf vermalen en aan het drinkwater toegevoegd van alle mensen, daarna werden ze weer rustig en vredelievend!?!
(je kunt goud en zilver beter niet op die manier nuttigen, want het is erg inefficient en je huid kan er blijvend door verkleuren, maar het is niet schadelijk voor je...wordt gezegd).
Je schijnt er slimmer van te worden en je onrust te verliezen...misschien is deze wereld hier nu mede zo omdat wij al het goud uit de natuur hebben gehaald en door gebrek aan onder andere goud in onze systemen kunnen we ons niet meer ontspannen (te veel wrijving/te weinig geleiding) en niet meer helder denken. Als wij zo gezond mogelijk eten dan cumuleren we toch nog genoeg goud in onze systemen...maar misschien hebben sommige mensen meer nodig om even eerst op gang te komen en om de balans te herstellen?
Colloidaal zilver zou tegen schimmels en bacterien, virussen en kanker helpen. Goud en zilver samen zouden een "ijzersterke" combinatiezijn...hebben de rijken dit allemaal voor zichzelf willen houden?
Zilver en goud kun je niet patenteren als medicijn en je kunt er dus niet echt geld mee verdienen...
Het is misschien maar een vergezochte theorie, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen.