Colloïdaal goud

Inderdaad, even teruglezen Moondust. Ik heb bij mijn bestelling bij Crystal een speciaal lepeltje/maatschepje gekregen met een inhoud van 1,2 ml (ik heb het opgemeten). Dat noemen zij een theelepeltje.

 
Dat is behoorlijk misleidend, want de officiele inhoud van een theelepel is volgens mij toch echt 5ml. Waarschijnljik is het internationaal zelfs de standaard. Je kan in de winkels ook maatschepjes kopen en daarbij zijn alle theelepels 5ml. Maar goed, 3 x daags een kwart theelepel (= 1,25ml) dus.

 
Heb mijn colloidaal goud 20ppm binnengekregen. Omdat er bij de flessen (ook zilver en koper besteld) nog maatdopjes bijzatten van 5ml tot 30ml heb ik toch maar even gebeld voor meer uitleg.

Je kan zonder problemen 3 x 30ml per dag nemen.

Zal ermee beginnen morgen

 
@converted2: Dit is dus vanaf die Franse site? Was je dan nog veel extra kwijt voor verzendkosten?

En is het ook vergelijkbare kwaliteit als van Crystal qua deeltjesgrootte en het effectief werkzaam oppervlak?

Mijn Frans is uiterst belabberd om niet te zeggen dat ik het spreek noch schrijf.

 
@vrysuyser ; geen verzendkosten want mijn bestelling was meer dan 60€

dat het een vergelijkbare kwaliteit is als Crystal, ik weet het niet. wat ik gelezen heb, lijkt het me een goed produkt, 20ppm, dus dubbel van de nederlandse site, en andere ingredienten zoals water etc zijn allemaal van hoge kwaliteit en gecontroleerd. dus we zullen zien, natuurlijk kan niet vergelijken met de andere want ik heb het niet. morgen start ik en laat weten of ik iets merk. bij enjoy was er reactie na enkele dagen dus iets om mee te vergelijken.

 
Ik heb het colloïdaal goud ook anderhalve week gebruikt en merk geen verschil ergens in. Had gehoopt dat ik er beter van zou kunnen slapen, maar helaas.... Ook meteen een flesje colloïdaal zilver besteld, dat kun je gebruiken als i.p.v. antibioticum. Dat werkt heel goed, mijn dochter had blaasontsteking. Binnen een dag was het over. Voor het slapen ga ik nu cbd-olie gebruiken. Dat is wietolie met heel weinig thc (de stof waar je high van wordt). Wietolie schijnt voor heel veel dingen heel goed te zijn. Ik zal hier later posten of het helpt.

 
Quote:
Ik heb het colloïdaal goud ook anderhalve week gebruikt en merk geen verschil ergens in. Had gehoopt dat ik er beter van zou kunnen slapen, maar helaas....


Ik meen dat je colloïdaal goud wel 3 maanden kan duren voordat het een merkbaar effect heeft. En dat is met wel meer veranderingen die je in je leefstijl doorvoerd zo. Soms duurt het zelfs jaren voordat je echt iets merkt. Dan weet je gelijk hoe ziek je systeem eigenlijk was.

Ik zou zeggen: ga gewoon door met colloïdaal goud tot je wat merkt.

 
Dat ga ik ook doen, ik maak het flesje gewoon leeg. Alleen, als er wel iets verandert, weet ik natuurlijk niet waardoor het komt, omdat ik nu ook met de wietolie begonnen ben.

 
Ik geef dit topic weer even een schop:

Hoe is ieders colloidaal goud inmiddels bevallen? Zit er schot in? Is 20PPM te doen of merken we nog bepaalden dingen?

M.a.w. wat is de status en de bevindingen na enige tijd?

 
Ik ben nog steeds heel tevreden erover. Ik merk de laatste tijd veel positieve veranderingen in mijn leven en dat komt mede door het colloidaal goud. Hoeveel je ervan merkt ligt er ook aan hoe je leven in elkaar zit voor je er aan begint. Als je leven al ze gangetje gaat dan zal het iets moeilijker zijn om te zien wat het effect nou is. Ik denk zelf dat bij een dosis boven de 3ml je binnen een aantal dagen iets ervan moet merken, maar hoeft niet per se zo te zijn. Als je eraan begint zou ik is goed doorlezen wat voor effecten het kan geven en na drie dagen kijken of je die ervaart. Het is denk onmogelijk dat het niet werkt bij sommige mensen, maar dat je dan gewoon moeilijk kan refereren tussen het wel en niet gebruiken.

Brian

 
Ik heb het 3 weken gebruikt maar merk geen enkel positief effect. Ik doe 3 maatlepeltjes in een flesje water en drink dat gedurende de dag leeg.

 
Probeer eens 3 x per dag een maatschepje paar minuten onder je tong te houden. Zo doe ik het.

Brian

 
Ik heb het flesje op gemaakt, maar ik heb niet gemerkt dat het iets voor mij gedaan heeft. En ik heb het inderdaad ook onder de tong gedaan, 2x per dag.

 
Plus die dmso die gaat overal in je lijf naartoe waar water is, gooit de cellen/celmembramen open en dan neemt die dat wat je met de dmso vermengd hebt, daar ook allemaal mee naartoe: ook de bloedhersenbarriere voorbij. En dan heb je pas echt goud in je handen (of zilver).

 
Ik gebruik het nog steeds en ik vind dat mijn concentratie duidelijk is verbeterd. Ook is mijn humeur verbeterd, ik ben erg vrolijk en gezellig sinds ik het gebruik. Daar ben ik eigenlijk wel heel blij mee :D

 
'T heeft even geduurd voor mijn reactie. Ik neem het goud nu ongeveer een 6 maanden. In het begin heel consequent en ik voelde ook vrij snel een verschil. Ik begon net een vreemde taal te leren en het viel me op hoe makkelijk ik dat kon opslaan en onthouden (en geen makkelijke taal dat Turks!). Ik voelde ook een algemene positievere houding. Geen dips meer, maar een constant flow-gevoel. Nu neem ik het niet meer zo consequent (sporadischer dus, soms een dag niet, soms 1x per dag en soms de 2x, dus eerlijk gezegd enkel als ik er aan denk), ik merk dat dit als onderhoudsbasis de werking door zet. Het is op zich niet een voelbaar "spectaculair" halleluja, maar als je er bewust bij stilstaat, dan is het verschil wel subtiel daar... en dat voelt best fijn...

 
Ik ben momenteel bijzonder geinteresseerd in colloidaal goud,

ben een beetje op onderzoek gegaan en kwam erachter

; dat het goudwater roze-rood hoort te zijn...

heeft het niet deze kleur dan zitten er te weinig goud ionen in om het colloidaal goud te kunnen noemen.

Verder vind ik het bijzonder toevallig dat het met de indianen in amerika slechter ging naarmate de goudkoorts vorderde,

eerder zat er gewoon goud in het drinkwater van de indianen, dus ook goud ionen...en al het leven daar kreeg dat goud binnen, hetzelfde met de volkeren die in de bergen leefden enz.

Uiteindelijk is het meeste goud overal uit de grond gehaald en gebruikt als "onderpand voor geld" of men heeft er gouden kalveren van gemaakt om als juwelen om de nek te hangen enz.

Misschien zijn we vergeten dat goud een mineraal is en dat we het eigenlijk horen te eten? Want waarom slikken we wel zink en koper en ijzer...maar gebruiken we geen goud en zilver?

Het goud heeft supergeleiding (het geleidt zonder verlies van weerstand) en zou dus bijzonder goed kunnen zijn voor ons zenuwstelsel. en is bijzonder goed voor de hersenfunctie, het zorgt voor meer harmonie en minder weerstand in lichaam en geest...minder last van gewrichten, reguleert hart en bloeddruk en het vermindert stuwing in het hoofd. Het werkt levenslustopwekkend en is goed voor de vruchtbaarheid. (dit wordt beweerd en ik weet natuurlijk niet of het waar is)

De chinezen kookten een gouden munt mee met de rijst...baby's kregen vroeger pap met een goeden lepel, de priesters drinken wijn uit een gouden kelk.

De egyptenaren, de inca's de maya's, iedereen had goud...waarom vonden ze het zo belangrijk? Was het omdat het er mooi uitzag, of was het omdat je er een soort levenselixer van te maken? Het schijnt een verjongend effect te hebben op...eigenlijk alles...goud heeft zowiezo een bijzondere eigenschap: het schijnt zuurstof te kunnen vasthouden zonder te eroderen.

De Anunaki zouden hier op deze planeet al goud gewonnen hebben, zo'n 140000 jaar geleden, het verhaal is ergens wel te googelen, net als al die andere dingen die ik net heb geschreven. Ik vind het fascinerend en vraag me af of er nog meer verbanden zijn die ik hier mis?

Mozes kwam van de berg en zag dat het volk onrustig was en omdat er bijna een opstand dreigde uit te breken werd het gouden kalf vermalen en aan het drinkwater toegevoegd van alle mensen, daarna werden ze weer rustig en vredelievend!?!

(je kunt goud en zilver beter niet op die manier nuttigen, want het is erg inefficient en je huid kan er blijvend door verkleuren, maar het is niet schadelijk voor je...wordt gezegd).

Je schijnt er slimmer van te worden en je onrust te verliezen...misschien is deze wereld hier nu mede zo omdat wij al het goud uit de natuur hebben gehaald en door gebrek aan onder andere goud in onze systemen kunnen we ons niet meer ontspannen (te veel wrijving/te weinig geleiding) en niet meer helder denken. Als wij zo gezond mogelijk eten dan cumuleren we toch nog genoeg goud in onze systemen...maar misschien hebben sommige mensen meer nodig om even eerst op gang te komen en om de balans te herstellen?

Colloidaal zilver zou tegen schimmels en bacterien, virussen en kanker helpen. Goud en zilver samen zouden een "ijzersterke" combinatiezijn...hebben de rijken dit allemaal voor zichzelf willen houden?

Zilver en goud kun je niet patenteren als medicijn en je kunt er dus niet echt geld mee verdienen...

Het is misschien maar een vergezochte theorie, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen.

 
zijn er mensen die zelf colloidaal zilver of goud hebben gemaakt?

Ik vernam namelijk een keer dat zelfmaken beter is omdat het maar beperkt houdbaar of transporteerbaar is..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan