Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi Henk , wel Bijbelkennis maar helaas nu afspraken , luister nog eens naar onze dominee en haal daar de info uit , de waarheid maakt vrij Jaap Tieleman
Built. Met een ‘t’. Ben natuurlijk wel docent Engels, he?
Mike
Aha nu komt de aap uit de mouw .. en snap ik waarom je zo goed engelse artikelen begrijpt.
In het kader van je bent nooit te oud om op je fouten gewezen worden bedankt voor de grammatica correctie tis niet bepaald mijn werk, meer noodzakelijk vanuit het ontwaken.
Heeft zo'n soort persoon altijd zo'n groot linkeroog? Als ik Google op haar naam dan zie ik idd dat het linkeroog op sommige foto's ietsje groter is, maar niet op alle foto's.
Heeft zo’n soort persoon altijd zo’n groot linkeroog? Als ik Google op haar naam dan zie ik idd dat het linkeroog op sommige foto’s ietsje groter is, maar niet op alle foto’s.
Voor jullie wellicht oude kennis, voor de beginnende complotdenker niet. Jullie zijn waarschijnlijk wel bekend met de series die op zembla (NPO) geweest zijn waarbij ze dieper ingaan op Trump z'n banden met de oligarchen en Felix Sater.
Trump is hierdoor bij velen in het diskrediet gebracht en de verwachtte vervolg serie is nooit gekomen. Trump is evenmin nooit berecht en dit artikel onderzoekt waarom: mogelijk zijn Trump en Sater zelf FBI informanten (geweest).
Wederom een wat ouder artikel wat opviel tijdens het lezen van reacties op twitter. Wellicht verdient dit een onderwerp op zich, 'verandering van het oorspronkelijk geloof' o.i.d (indien dat onderwerp nog niet bestaat).
Het gaat hier om een tussenpersoon Zack Exley die geld van Soros door zou sluizen naar prominte evangelische leiders waardoor ideologie meer politiek gestuurd is/wordt.