Complotdenkers?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Van de mannen van burgerfront.

https://www.burgerfront.nl/australisch-lagerhuis-stemt-in-met-concentratiekampen-voor-complotdenkers/

En zijn de mensen die ze gaan oppakken en in die kampen stoppen hybrides of gewone mensen als jij en ik.

En indien het laatste valt dat dan ook onder het plan ?

T9k0z3hp6vph82cgfg7wl4ed0gecultgr.jpg

Mike

De vergelijkenis tussen Obama en Osama had ik al eens gezien. Het zou kunnen. Ik sluit niks meer uit. Hetzelfde is het geval bij John Trump en Julian Assange.

In Bassie en Adriaan speelde Bassie ook Vlugge Japie. Heeft Obama Osama gespeeld? Het kan zomaar in deze gekke wereld.

Osama schijnt wel langer te zijn dan Obama, dus misschien is het een 🍞🐵 verhaal.

Ik merkte ook op dat mensen zoiets hadden van huh?? dat kan toch niet... dat Bassie de rol van Vlugge Japie speelde... Maar mensen raken veel erger van slag als ze erachter komen dat Adriaan de Baron speelde in de oude serie😂

Prachtig dat mensen door middel van een kinderserie zo gefopt kunnen worden en dat ze het totaal niet kunnen bevatten zodra ze het weten... Laat staan als zoiets in real life gebeurt met politici en met clones etc...😁

Maar mensen raken veel erger van slag als ze erachter komen dat Adriaan de Baron speelde in de oude serie

Wat zeg je nou? Speelde Adriaan de Baron? Daar geloof ik niks van. Dat is een complottheorie. 😂😂

Wat zeg je nou? Speelde Adriaan de Baron? Daar geloof ik niks van. Dat is een complottheorie. 😂😂

Ja dit complot is het ultieme hoogtepunt op dit forum!😂😂
Maar het complot gaat nog dieper! Robin de robot is in werkelijkheid een vrouw...💃

Uitzending Lubach over complotdenkers.
Ik vind de framing zeer en zeer schadelijk...

Maar het complot gaat nog dieper! Robin de robot is in werkelijkheid een vrouw…💃

Dit is de grootste onthulling ooit op dit forum. 😂

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan