Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn idee ook dat Jacky het heeft gedaan. Als ik mij goed herinner had ze een klein pistool in haar hand, vluchtig te zien en iet wazig beeld, vuurde, moffelde het wapen weg en kroop over de kofferbak naar achter. Maar het blijft toch gissenJacky Kennedy did it. Ik heb het hier al eens geopperd. Toen viel het nog niet in vruchtbare aarde. Het is zo ongeloofwaardig, dat je het in eerste instantie gewoon niet ziet. Het is net als met goocheltrucs: wat je niet verwacht, zie je niet.
Ik mis hier het onderste deel van de film wat het onduidelijker maakt te zien wat er gebeurde.Moderne AI is nu ineens wel OK? Het komt bij niemamd op dat we waarschijnlijk naar gemanipuleerde beelden zitten te kijken?
Mike
Ik zag het op basis van het oude filmmateriaal dat relevante shots eruit heeft gegooid zodat op geen enkel moment dat je de video stil zet dat goed te zien is wat echt gebeurde. Dus ja dan is het een kwestie van ‘connecting the dots’ .Moderne AI is nu ineens wel OK? Het komt bij niemamd op dat we waarschijnlijk naar gemanipulerde beelden zitten te kijken?
Mike
Je hebt overduidelijk geen idee van hoe makkelijk je met beelden bedonderd kan worden - en al helemaal niet met hedendaagse digitale techniek.
Mike
Naar aanleiding van dotcomradio vorige week, waarin de naam Arend Zeevat viel, heb ik op zijn website gelezen. De meesten hebben twijfels c.q. zijn zeker van misleiding over o.a. Spaanse - en Mexicaanse Griep, maanlanding, 9/11 etc. Hoe staan jullie tegenover het idee dat atoomwapens niet bestaan en het idee Tsjernobyl en Fukushima ook uit zijn verband zijn gerukt?
Benieuwd naar reactie forumleden en @fatsnotbad en @henkie
Atoomwapens bestaan niet..!!
Hoe hardnekkig overtuigingen zijn, kun je in dit artikel testen. Want natuurlijk wéét jij, dat er in 1945 2 atoombommen op Japan zijn afgeworpen door de eerste kernmacht op Aarde: de Verenigde Stat…www.wanttoknow.nl
Bekijk dit:
Je kunt gewoon in Chernobyl en in Fukushima wonen, het is allemaal nonsens. Wat atoomwapens betreft, deze hebben vooral een uiterst grote kinetische kracht met een allesverzengende vuurzee tot gevolg. De nucleaire straling is niet het probleem, wel de enorme explosieve kracht direct na impact. Ooit dacht ik dat atoomkracht levensgevaarlijke straling opleverde, daar ben ik inmiddels volledig van teruggekomen.
Mike