Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bewijs graag. Ik sluit het niet uit, maar er wordt teveel onzij hierover uitgekraamd door moedwillige misleiders en hun gewillige en goedgelovige volgers.
Mike
Buiten de blubber, hoe is de temperatuur op 3 km diepte... En ventilatie???Helemaal mee eens!! De grondgesteldheid van Nederland is niveau blubber, niet echt makkelijk om zoveel tunnels te graven.
Zie als voorbeeld: https://www.blankenburgverbinding.nl/home/default.aspx
Kosten >300 miljoen
In Limburg zijn genoeg tunnels en hier in IJmuiden zijn er ook genoegHelemaal mee eens!! De grondgesteldheid van Nederland is niveau blubber, niet echt makkelijk om zoveel tunnels te graven.
Zie als voorbeeld: https://www.blankenburgverbinding.nl/home/default.aspx
Kosten >300 miljoen
Nee joh dat geloof ik dan weer niet, maar die tunnels zijn er wel degelijk. Maar zag al weer Niburu in dat artikel staan, dan weet je eigenlijk al genoegMaar zitten daar ook kinderen? Foto's graag.
Mike
Idd limbonië heeft tunnels in de heuvels, en op de veluwe enzo is de bodem ook beter. Maar heel Nederland vol met tunnels op 3k diep. nahNee joh dat geloof ik dan weer niet, maar die tunnels zijn er wel degelijk. Maar zag al weer Niburu in dat artikel staan, dan weet je eigenlijk al genoeg
3 km diep is overdreven, 70 graden Celsius hou je niet heel lang volIdd limbonië heeft tunnels in de heuvels, en op de veluwe enzo is de bodem ook beter. Maar heel Nederland vol met tunnels op 3k diep. nah
Pics or it didn't happen
Zou je wel een prima warmtepomp systeem aan kunnen leggen Justsayin3 km diep is overdreven, 70 graden Celsius hou je niet heel lang vol
dat is een boel geld zegComplotdenker Jones moet miljard betalen na claim over schietpartij basisschool
Complotdenker Alex Jones is opnieuw gestraft voor zijn beweringen over de schietpartij op de Amerikaanse basisschool Sandy Hook. Jones beweerde dat het incident in 2012 een hoax was. Dat kost hem nu 965 miljoen dollar (bijna 1 miljard euro) aan schadevergoeding.www.nu.nl
Ik denk dat tie dat niet heeft :-(dat is een boel geld zeg