Condoleances

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Via forumleden Johnny en Binc vernam ik vanochtend dat de dochter is overleden van ons trouwe forumlid Melkmeisje, tevens de organisator en locatiehouder van de forumdagen in 2020 en 2021. Als bijlage toegevoegd de rouwkaart. Wie dat wil kan via deze plek of via een PM Melkmeisje en haar man sterkte wensen met hun verlies.

Mike

Bijlagen

@Melkmeisje, wat een vreselijk verdrietig bericht. Je kind te verliezen dat lijkt me het ergste wat een moeder kan overkomen. Ik wens je alle sterkte en wijsheid toe om dit grote gemis een plekje te geven.🌹

Marian , gecondoleerd met het verlies van jullie dochter vreselijk voor jullie , veel liefs en sterkte Assie ♥️

Van dit soort berichten word ik altijd erg stil, weet nooit goed wat te zeggen. Dit is het ergste wat je als ouder kan overkomen, niemand wil zijn kinderen overleven.
Gecondoleerd me het verlies van Marieke, ik wens Jan en Marijan en de kinderen alle sterkte toe.

Wat enorm verdrietig. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter.
Heel veel sterkte en kracht gewenst met dit enorme verlies.

Zo erg dit bericht. Hoe overleef je zoiets? Melkmeisje en familie, we zijn samen met jullie verdrietig.

Wat een ramp, en kind verliezen is het ergste Wat je kunt gebeuren.
Heel veel sterkte en liefs.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan